امکان صدور ویزا و گذرنامه در مرزها نداریم

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: تاکنون هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی نداشتیم و محورهای مواصلاتی توسط پلیس راه و راهور تحت کنترل قرار دارد.

به گزارش ایمنا به نقل پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه اربعین ناجا، سردار محسن فتحی زاده اظهار کرد: با تمهیدات خوبی که همه دستگاه‌ها و پلیس اندیشیده‌اند در مرزهای سه‌گانه، جریان عبور زائران همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در مرز مهران به دلیل حضور انبوه جمعیت، ما تراکم بیشتری را شاهد هستیم، خاطرنشان کردیم: از زائران خواستیم در حد امکان از مرز شلمچه و چذابه استفاده کنند چرا که برای عبور از مرز مهران بایستی مقداری صبر بیشتری را تحمل کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی نداشتیم و محورهای مواصلاتی توسط پلیس راه و راهور تحت کنترل قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهر مهران و پارکینگ های آن مملو از خودروهای زائران است، گفت: پارکینگ اربعین را برای زائرانی که تازه وارد شهر مهران می شوند، آماده پذیرایی کرده‌ایم.

سردار فتحی زاده ادامه داد: در مرزها هیچ گونه امکاناتی برای صدور ویزا و گذرنامه نداریم و اگر زائری بدون مدارک قانونی به مرزها مراجعه کند، ناچاریم وی را برای تهیه مدارک معتبر بازگردانیم.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه هر لحظه بر سیل مشتاقان زیارت اربعین در پایانه مرزی مهران افزوده می‌شود، گفت: باشکوه‌ترین شور عاشقی امروز در پایانه مرزی مهران مشهود بود.

کد خبر 357071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.