کیانی: رسانه‌ها علیه ما جوسازی کرده بودند

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه پس از اینکه در بازی قبل یک پنالتی برای ما گرفته شد که نمی‌دانم درست بود یا نه، رسانه‌ها شروع به جوسازی علیه تیم ما کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی پس از پیروزی تیمش در جمع خبرنگاران درباره بازی با استقلال اظهار کردگ: از اول می‌دانستیم همیشه بازی کردن برابر استقلال در ورزشگاه آزادی کار سختی است. به نظر من دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول استقلال خیلی بهتر بازی کرد اما با صحبت‌هایی که آقای قلعه نویی بین دو نیمه انجام داد به خودمان آمدیم زیرا بازیکنان خوب و با تجربه‌ای در تیم ما حضور دارند.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و برنده بازی باشیم. خوشحالم که شرمنده هوادارانی که برای تشویق ما به ورزشگاه آمده بودند نشدیم، البته هنوز در این فصل کاری نکرده‌ایم و امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم.

هافبک سپاهان درباره پنالتی بحث برانگیزی که داور پس از مشورت با کمک داور آن را لغو کرد خاطرنشان کرد: پنالتی درست بود اما به تصمیم کرمانشاهی احترام می‌گذاریم.

کیانی در ارتباط با بیانیه سپاهان درباره داوری و پاسخ استقلالی‌ها به آن قبل از بازی تصریح کرد: این کارها به هر حال روی بازی‌ تاثیر می‌گذارد. شما اگر توجه کنید رسانه‌ها در هفته اخیر علیه ما شده بودند در حالی که در هفته‌های اخیر در چند بازی داور به ضرر ما سوت می‌زد اما ما اعتراضی نکردیم.

وی افزود: متاسفانه پس از اینکه در بازی قبل یک پنالتی برای ما گرفته شد که نمی‌دانم درست بود یا نه، رسانه‌ها شروع به جوسازی علیه تیم ما کردند. با این وجود به نظرم امروز آقای کرمانشاهی خوب سوت زد و به او خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم تیم‌ها حرفشان را در زمین بزنند، حرف زدن و جوسازی در رسانه‌ها زیاد خوب نیست.

کد خبر 357064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.