«واعظی» از موکب‌های مرزی چزابه دیدن کرد+عکس

رییس دفتر نهاد ریاست جمهوری روز جمعه با حضور در پایانه مرزی چزابه از فعالیت موکب‌های خدمات دهنده به زائران اربعین حسینی و بیمارستان صحرایی ارتش در این منطقه دیدن کرد.

به گزارش ایمنا، محمود واعظی در دومین روز سفر خود با حضور در مرز چزابه ضمن بازدید از موکب‌های مستقر در این مرز از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

حضور در موکب‌های مختلف، شرکت در مراسم طبخ غذای نذری و نوحه‌خوانی جمعی کودکان حاضر در مرز از بخش‌های دیگر این بازدید بود. در جریان این بازدید ، زائران و موکب‌داران بسیاری، مسائل و مشکلات خود را با این مقام مسئول مطرح کردند.

استاندار خوزستان نیز ضمن‌ همراهی کردن رییس دفتر نهاد ریاست جمهوری درخصوص بخش‌های مختلف این پایانه توضیحاتی ارائه داد. در ادامه این سفر، واعظی در یک ارتباط ویدئو کنفرانسی در جریان آخرین وضعیت سه مرز خسروی، شلمچه و مهران قرار گرفت.

در بخشی دیگر از این سفر رییس دفتر نهاد ریاست جمهوری با حضور در گیت‌های بازرسی پایانه‌های مرزی از روند اعزام زائران به کشور عراق مطلع شد. واعظی پیش از این از مردم دو استان خوزستان و ایلام ‌به دلیل فراهم کردن تمام امکانات در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی کرده بود.

بازدید از بیمارستان صحرایی ارتش

به گزارش ایرنا، در ادامه این سفر واعظی روز جمعه با حضور در بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی دراین منطقه در جریان آخرین وضعیت این بیمارستان قرار گرفت.

بیمارستان صحرایی ارتش دارای دو اتاق عمل و دو بخش بستری و ریکاوری بیماران است و برای بیمارانی که دچار وضعیت بحرانی شوند در این بیمارستان خدمات پزشکی و درمانی انجام می شود. بیشتر مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان صحرایی علائم فشار خون بالا دارند. این بیمارستان تا ۱۵ آبان‌ماه در مرز چزابه مستقر است.

رییس دفتر نهاد ریاست جمهوری روز پنج‌شنبه به خوزستان سفر کرد. حضور در شورای مدیریت برنامه‌ریزی استان، بازدید از طرح‌های تثبیت شن‌های روان، حضور در دو مرز چزابه و شلمچه از جمله برنامه های دو روزه رییس دفتر نهاد ریاست جمهوری به استان خوزستان است.

کد خبر 357050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.