تحریم‌ مسلمانان، به دلیل حماسی بودن راه اسلام است

گلپایگان- مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: تحریم‌ها همواره علیه آن در طول دوران اسلام به دلیل حماسی بودن راه اسلام بوده است، بستن آب به روی امام حسین(ع) و یارانش در واقعه کربلا و در دوران پیامبر(ص) در شعب ابی‌طالب نمونه‌ای از تحریم‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه امام جمعه گلپایگان با اشاره به اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی نمایشگاه عظیم انسانیت، بشر دوستی و عشق و ارادت به امام حسین‌(ع) است که به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: افراد انقلابی همواره در راه حفظ ولایت‌فقیه، ارزش‌های انقلاب، نظام، انقلاب و خون شهدا تلاش می‌کنند.

 مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان تأکید کرد: تحریم‌ها در دوران ۱۴۰۰ ساله مکتب اسلام علیه آن وجود داشته است و همواره در طول دوران اسلام مواردی مانند بستن آب به روی امام حسین(ع) و یارانش در واقعه کربلا و در شعب ابی‌طالب وجود داشته است و به دلیل حماسی بودن راه اسلام مسلمانان تحریم خواهند شد.

صالحیان با بیان این‌ که نماز جمعه و خون شهدا دو بال جدا نشدنی از یکدیگر هستند، تصریح کرد: امام جمعه همگام و همسو با رهبر معظم انقلاب است و در رکاب آرمانهای بلند امام‌(ره) حرکت می‌کند.

وی گفت: نماز جمعه نماز عبادی و سیاسی و حلقه ارتباطی بین مردم و ولایت‌فقیه است، امام جمعه به‌عنوان مشاور مسئولان را برای پیشرفت و اعتلای نظام یاری و راهنمایی می‌کند.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: انتقاد حکیمانه و سازنده برای دولت‌ها مفید است تا راه را به بیراهه نروند، اگر نصیحت  و انتقادی از سوی امامان جمعه است برای اینکه در صراط مستقیم حرکت کنیم و در تاریخ شیعه پرچم اسلام را به دست مهدی موعود برسانیم.

به گزارش ایمنا، طی حکمی از سوی رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی به‌عنوان امام جمعه جدید شهرستان گلپایگان معرفی و از خدمات یک‌ساله آیت‌الله سیدعلی طهماسبی قدردانی شد.

کد خبر 357045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.