راهپیمایی اربعین، نمایش قدرت شیعه در جهان است

شهرضا – امام جمعه شهرضا با اشاره به اعزام سه موکب از این شهرستان به کربلا، گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین، نمایش قدرت شیعه در جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، با بیان اینکه رسانه‌ای غربی و ضد انقلاب اخبار راهپیمایی اربعین را منتشر نمی‌کند، تصریح کرد: خداوند پیام امام حسین(ع) را پس از ۱۴ قرن به گوش مردم جهان رسانده است و این‌گونه اقدامات دشمنان دین و انقلاب، نمی‌تواند به حقانیت اسلام آسیب بزند.

وی با اشاره به اعزام سه موکب از شهرضا به عتبات عالیات، اظهار کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین، نمایش قدرت شیعه در جهان است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به واقعه قتل خبرنگار عربستانی، تأکید کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر، دیگر نمی‌توانند با فریب افکار عمومی به ظلم و جنایات خود ادامه دهند.

حجت‌الاسلام یعقوبی ادامه داد: کسانی که در مجامع جهانی ایران را به حمایت از تروریست متهم می‌کند، در برابر کشتار کودکان بی‌گناه یمن و آوارگی مردم آن سرزمین سکوت ‌کرده و حتی از آن حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا باعث ایجاد همه آشوب‌ها در منطقه خاورمیانه و جهان است، اضافه کرد: این کشور و متحدانش، برای دست‌یابی به منافع خود و غارت دیگر کشورها، از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: انقلاب اسلامی مانع غارت منابع اقتصادی کشور به دست آمریکا و دیگر مستکبران جهان شد، به همین دلیل از نخستین سال‌های بعد از پیروزی انقلاب به مبارزه با آن برخواستند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم ارزش‌های انقلاب فراموش شود، باید این ارزش‌ها برای جوانان و نوجوانان مطرح و به نسل‌های بعد منتقل شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشور جهان است که از صلح و آزادگی حمایت و با ظلم و ستم مبارزه می‌کند، تصریح کرد: مردم ایران قربانی عملیات تروریستی هستند که به دست جنایتکاران در طول چهار دهه گذشته، انجام شده است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه منافقان با کشتار ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران، کارنامه سیاهی از خود بر جای گذاشتند، اظهار کرد: در شرایط فعلی سران منافقان در خارج از کشور با حمایت کشورهای دشمن نظام و انقلاب اسلامی، به دنبال ایجاد آشوب در شهرهای کشور هستند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تأکید کرد: اکنون زمان اتحاد و ایستادگی و استقامت است تا بار دیگر انقلاب اسلامی در برابر تهاجم گسترده دشمنان، پیروز شود.

وی تصریح کرد: کسانی که هم‌زمان با فراخوان منافقان و ضد انقلاب اعتصاب و تحصن می‌کنند، درواقع با منافقان و دشمنان نظام اسلامی همراهی می‌کنند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با مردم صادقانه سخن بگویند و وضعیت کشور را به‌درستی برای آنان تشریح کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تأکید کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و ایثارگری جانبازان و آزادگان و رنج سالیان طولانی مادران و پدران شهداست، بنابراین نباید اجازه دهیم به آن آسیب برسد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین امتحان الهی در برابر همه ما قرار دارد، تصریح کرد: کسانی که در این شرایط استقامت و برای حفظ انقلاب و کشور تلاش می‌کنند، در مقابل امام(ره) و شهدا سربلند هستند.

امام جمعه شهرضا یادآور شد: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته در برابر ظلم و ستم بیگانگان و مستکبران جهان ایستادگی کرده‌اند و به این دلیل از سوی سیاستمداران منصف و عادل جهان، ستایش می‌شوند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها حقیقتی انکارناپذیر است، تأکید کرد: سیاه نمایی و منفی گرایی دشمنان و رسانه‌های بیگانه و برخی افراد در داخل کشور، نمی‌تواند عظمت انقلاب اسلامی را پنهان کند.

وی با بیان اینکه باید از خدمات مسئولان کاردان و شایسته قدردانی شود، اظهار کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته برای تسهیل اجرای طرح شش باند کردن مسیر شهرضا به اصفهان و تجهیز بیمارستان امیرالمؤمنین، دیدارهایی با وزرا و مسئولان کشوری داشته است.

کد خبر 357037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.