اجرای بزرگ و حماسی نمایش‌های آئینی و شبیه‌خوانی در ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: اجرای بزرگ و حماسی نمایش‌های آئینی و شبیه‌خوانی در آستانه اربعین حسینی به مدت پنج روز در ناژوان برگزار می‌شود.

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایش‌های آئینی و شبیه‌خوانی از روز چهارم تا هشتم آبان‌ماه امسال از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در پارک جنگلی ناژوان، جنب مجموعه آکواریوم اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: پارک ۱۲۰۰ هکتاری ناژوان به‌عنوان یکی از مناطق سرسبز و خوش آب و هوای اصفهان، روزانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان خوش‌ذوق اصفهان است، بنابراین نباید به ناژوان تنها به‌عنوان «پارک» یا «فضای سبز» نگاه کنیم، زیرا هویتی است که در تاریخ شهر اصفهان وجود داشته و باید برای حفظ این هویت تلاش کنیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه در نوروز ۹۷ بر اساس آمار بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان دیدن کردند، خاطرنشان کرد: در طول سال به‌طور میانگین بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مناطق گردشگری ناژوان دیدن می‌کنند.

وی در خصوص باغ رویش ناژوان افزود: باغ رویش با طراحی و مصالح سنتی به‌منظور گسترش فرهنگ درخت‌کاری و افزایش سرانه فضای سبز شهر به‌خصوص پارک جنگلی ناژوان در فضای پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شد تا خانواده‌ها به مناسبت تولد فرزندانشان، نهالی را به نام فرزند خود بکارند.

شفیعی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۳۷۰ نهال در باغ رویش کاشته شده است، گفت: شهروندان استقبال گسترده‌ای از طرح باغ رویش داشته‌اند.

 

کد خبر 357022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.