قفل ترافیک خیابان‌های مرکزی شهر در آخرین روز هفته

از ساعاتی قبل ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر قفل شده است، در این محدوده علی‌رغم توصیه‌های مکرر به شهروندان برای استفاده بیشتر از وسایل حمل ونقل عمومی، اکثر خودروها تک‌سرنشین هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، پنج‌شنبه ساعت ۱۹_ خیابان کاوه مسیر منتهی به خیابان بهارستان بار ترافیکی بسیار سنگین و مسیر حرکت به سمت پل چمران به دلیل پارک دوبل خودروها پر حجم است.

بر اساس این گزارش، علیرغم اینکه در خیابان ابوذر ترافیک چندانی دیده نمی شود، خیابان‌های شمس آبادی و آمادگاه از خودرو اشباع شده و انواع تخلفات از جمله پارک‌های دوبله و توقف در دو طرف خیابان آمادگاه قابل مشاهده است.

در خیابان عبدالرزاق و خیابان ولی عصر، پارک دوبل خودروها رفت و آمد شهروندان را دچار مشکل کرده است. همچنین در ورودی خیابان جی، توقف خودروها در ایستگاه اتوبوس، موجب شده تا اتوبوس‌های درون شهری وسط خیابان، مسافران خود را پیاده کنند و همین امر، ترافیک این محور را تشدید کرده است.

وقتی از خیابان شیخ‌صدوق جنوبی وارد خیابان سعادت‌آباد شوید، اگر قصد حرکت به سمت میدان‌آزادی داشته باشید، در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد، اما در چهارراه شکرشکن رفت و آمد مطلوبی مشاهده می‌شود و در زیرگذر میدان‌ امام‌علی(ع) به سمت خیابان هاتف مشکلی وجود ندارد.

در مسیر غرب به شرق بلوارسعدی حدفاصل بوستان‌سعدی تا پل‌فلزی رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

از ساعاتی قبل ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر قفل شده است، در این محدوده علی‌رغم توصیه‌های مکرر به شهروندان برای استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی، اکثر خودروها تک سرنشین هستند.  

پل روگذر خیابان امام‌خمینی حدفاصل شهرک امیرکبیر تا میدان‌جمهوری اسلامی رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید خرازی نیز ترافیک سنگین است.

کد خبر 356998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.