خانواده نوزاد "رها شده در چاه در فولادشهر" شناسایی شدند

لنجان-مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بخش فولادشهر گفت: خوشبختانه طبق گزارشات ارایه شده والدین نوزاد سه ماهه رها شده در فولادشهر پیدا شده‌اند و به زودی به آغوش خانواده باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، عباس ابدالی در جمع خبرنگاران با اشاره به خبری با موضوع کودک رها شده در شهر فولادشهر اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه ساعت ۲۰ و ۱۴ دقیقه یک مورد حادثه سقوط در چاله در جنگل طبیعی فولادشهر توسط تماس‌های مردمی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی فولادشهر اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل آتش‌نشانان با هماهنگی‌های انجام شده تیم سازمان آتش‌نشانی فولادشهر در کمتر از سه دقیقه با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شدند و دو نفر رهگذری که در حال عبور از آن نقطه بودن اعلام می‌کنند، صدای گریه‌ای را از درون چاه شنیده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بخش فولادشهر تصریح کرد: تیم سازمان آتش‌نشانی فولادشهر با تجهیزات به داخل چاه رفته و پلاستیک زباله‌ای را درون چاه مشاهده می‌کنند که صدای ناله و گریه نوزادی از آن شنیده می‌شود و پس از خارج کردن از چاه با کودک حدود سه‌ماهه مواجه می‌شوند که ناله و گریه امان او را بریده و تقریباً نفس‌های آخر را می‌کشد.

وی ادامه داد: تیم سازمان آتش‌نشانی فولادشهر با انجام اقدامات اولیه نوزاد را احیا کرده و با خودرو آتش‌نشانی به بیمارستان شهید مطهری فولاشهر منتقل می‌کنند.

ابدالی اضافه کرد: خوشبختانه با انجام اقدامات پزشکی در بیمارستان شهید مطهری فولادشهر این نوزاد سه‌ماهه نجات پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع پیگیری‌های متعددی از سوی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی در خصوص این حادثه انجام گرفت و درنهایت مشخص شد این نوزاد متعلق به بخش فولادشهر نبوده و از اصفهان به‌واسطه برخی افراد به این منطقه منتقل و در جنگل رها شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بخش فولادشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه طبق گزارش‌های ارائه شده والدین این نوزاد سه‌ماهه با مراجعه به نیروی انتظامی شناسایی شده و این نوزاد به‌زودی به آغوش خانواده باز می‌گردد، البته پرونده این حادثه توسط دستگاه قضایی در دست بررسی است.

کد خبر 356929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
    5 0
    سلام من پدر مهراد هستم. معجزه فقط شفا دادن فلج و نابینا و.... نیست پسر من را دوباره خدا بهم داد من از تمام کسانی که باعث شدن من دوباره فرزند دلبندم رو ببینم یه دنیا ممنونم. بازهم فقط معجزه خدا