مسئولان برای تأمین رفاه مردم تلاش کنند

شهرضا – اما جمعه شهرضا گفت: اگر مسئولان برای تأمین رفاه مردم تلاش کنند، مشکلات کشور هم حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با تأکید بر ضرورت انتشار اخبار فعالیت‌های انجام شده از سوی مسئولان، اظهار کرد: رسانه‌های گروهی وخبرنگارن شهرستان تلاش کند تا مردم از خدماتی که به آنان می‌شود، باخبر شوند.

وی با اشاره به بازگشایی دوباره کارخانه پلی‌اکریل مبارکه، تصریح کرد: باید اخباری که در مردم امید و نشاط ایجاد می‌کند، منتشر شود.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر ضرورت انتشار اخبار ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، خاطرنشان کرد: وقتی دشمن با استفاده از همه امکانات رسانه‌ای تلاش می‌کند، ضعف‌ها و کاستی‌ها را بزرگنمایی کند، خبرنگاران کشور هم باید اخبار خوب و امید بخش منتشر کنند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه خبرنگاران شهرضا مورد ظلم واقع شده‌اند، تصریح کرد: در صدا و سیما و سایر رسانه‌ها به تلاش خبرنگاران این شهرستان توجه نمی‌شود و حقوق آن‌ها ضایع می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتصاب برخی از رانندگان و کسبه شهرستان با مدیریت شایسته مسئولان کنترل شد، خاطرنشان کرد: به جای اینکه به سراغ معلول حوادث ووقایع برویم و بخواهیم با توسل به اقدامات مختلف آن را مهار کنیم، باید علت مسائل را بیابیم و برای رفع آن چاره اندیشی کنیم.

مهمترین پشتوانه نظام حمایت مردم است

امام جمعه شهرضا  با اینکه اقشار و صنوف مختلف باید مراقب باشند که خواست منافقان را اجرا نکنند، تصریح کرد: رانندگان شهرضا در دوران مبارزات انقلاب خدمات بسیاری انجام دادند، به عنوان نمونه وقتی که هیچ صنفی برای خرید دستگاه دیالیز برای بیمارستان شهرضا داوطلب نشد، رانندگان این شهرستان، چهار دستگاه دیالیز خریداری کردند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه باید با مهربانی و زبان نیکو با مردم سخن بگوییم، اظهار کرد: مسئولان همواره به حضور مردم در صحنه نیاز دارند، مهمترین پشتوانه نظام حمایت مردم است، بنابراین نباید اجازه دهیم  این پشتوانه مستحکم از بین برود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد ناامنی در جامعه است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم ارزش‌های والای انقلاب نادیده گرفته شود.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: اگر مسئولان تلاش کنند که مردم در رفاه باشند، مشکلات کشور هم حل می‌شود و مردم همواره همراه نظام خواهند بود.

ضرورت افزایش نظارت‌ها بر بازار

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه کاهش بهای دلار باعث کاهش قیمت اجناس نشد، اظهار کرد: اگر نظارت خوبی در این زمینه وجود داشت قیمت اجناس هم کاهش می‌یافت، اما آنچه واقع شد نشان می‌دهد، نظارت قوی و مستمر وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر ضروت توجه به وضعیت معیشت و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها تأکید فرموده‌اند، اظهار کرد: مردم همواره پشتیبان نظام بوده‌اند، اما مسئولان هم باید به سخن آن‌ها گوش کنند و از خواسته‌های آن‌ها باخبر شوند.

ایجاد اشتغال جدید نباید به بهای بیکاری افراد شاغل باشد

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: برخی افراد می‌گویند از شمار عزاداران هیئات مذهبی کاسته شده است، باید در این باره تحقیق کنیم و اگر حقیقت دارد علت آن  را پیدا کنیم و اگر حقیقت نداشت، باید به مردم بگوییم این سخنان واقعیت ندارد؛ نباید چشم خود را بر حقایق ببندیم.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه مسئولان باید درد و دل مردم را بشنوند، اظهار کرد: همه باید همدیگر را یاری کنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارایه دهیم.

وی با اشاره به تأسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرضا، تأکید کرد: این فروشگاه‌ها باعث تعطیلی مغازه‌های کوچک شده است، ایجاد اشتغال جدید نباید به بهای بیکاری افراد شاغل باشد.

امام جمعه شهرضا با اشاره به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در این شهرستان، اظهار کرد: کمترین نرخ کرایه تاکسی در شهرضا دریافت می‌شود و در چند سال گذشته تعدیل نشده است، اما در این شرایط باز هم رانندگان تاکسی شهرضا به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اکنون نباید اجازه دهیم فعالیت اسنپ‌ها باعث اختلال در فعالیت شود.

حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: مسئولان باید از بروز تنش‌های اجتماعی جلوگیری کنند و این کار هم به سادگی و با اتخاذ تدابیر سودمند قابل انجام است.

کد خبر 356924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.