ظرفیت جودو اصفهان، قهرمانی در کشور است

رییس هیئت جودو استان اصفهان گفت: سال گذشته اصفهان در لیگ جودو کشور رتبه دوم را به دست آورد درحالی که سالهای پیش از آن جز پنج تیم اول هم نبودیم و با توجه به ظرفیت استان امیدوار به کسب مقام اول کشور هستیم.

حمیدرضا عصارزادگان پس از انتخاب مجدد به عنوان رییس هیئت جودو در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ایمنا، از برنامه‌های هیئت جودو در چهار سال آینده خبر داد و گفت: ادامه برنامه‌های در چهار سال آینده، استفاده از تجارب قبلی و همچنین جبران خطاهای گذشته در دستور کار ما است. همچنین برطرف کردن کاستی‌ها با انسجام و همدلی بیشتر را نیز در نظر خواهیم گرفت و این رأی ۱۸ نفری مسئولیت من را سنگین‌تر خواهد کرد.

رییس هیئت جودو استان اصفهان افزود: اهمیت دادن به قهرمانان و پیشکسوتان را نیز در برنامه‌های خود داریم، در چهار سال گذشته جمعه هر هفته جمع پیشکسوتان را داشتیم که هر هفته میزبانی به عهده یکی از شهرستان ها بود و باعث همدلی بیشتر در خانواده جودو و رشد و آموزش در بین جودوکاران شد.

وی درباره چشم انداز هیئت جودو برای مسابقات المپیک ۲۰۲۰ تصریح کرد: دیدگاه ما روی آینده است، اصفهان ظرفیت‌های زیادی در جودو دارد و سال گذشته در کشور رتبه دوم را به دست آوردیم. درحالی که سال‌های پیش از آن جزء پنج تیم اول هم نبودیم و با توجه به ظرفیت استان امیدوار به کسب مقام اول کشور هستیم.

عصارازده در پاسخ به این سوال که هماهنگی بین مسئولیت ایشان در شهرستان مبارکه و هیئت جودو چگونه صورت می‌گیرد؟ اظهار کرد: بسیاری از مدیران مسئولیت از راه‌های دورتر را برعهده دارند، مثلا مهرعلیزاده علاوه بر استانداری اصفهان رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی است و از طرفی فاصله مبارکه تا اصفهان زیاد نیست و مشکلی از بابت هماهنگی وجود ندارد، صبح‌های جمعه و چهارشنبه بعدازظهر در هیئت حاضر خواهم بود. 

کد خبر 356913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.