شهر برای پاسداشت ایام اربعین آماده شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی به منظور ایجاد فضای معنوی در شهر، میادین و خیابان‌های اصلی اصفهان به پرچم‌های عزاداری مزین شد.

به گزارش ایمنا، ایمان حجتی پیرامون فضاسازی شهری همزمان با اربعین حسینی و ایام عزاداری ۲۸ صفر اظهار کرد: سیاه‌پوش کردن شهر همزمان با این ایام در دستور کار قرار دارد و پرچم‌های عزاداری در خیابان‌های اصلی نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع رسانی در شهر نیز به صورت گسترده بر عهده اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان است، افزود: دو رویداد مذهبی نیز با هماهنگی نهادهایی همچون سازمان تبلیغات اسلامی در همین ایام برگزار می‌شود؛ در همین زمینه مراسم اربعین حسینی با هماهنگی هیئت های مذهبی و دیگر دستگاه‌ها مثل صدا و سیما در میدان امام علی(ع) برپا خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: همزمان با نصب پرچم های عزاداری در این ایام از سوی شهرداری اصفهان، بنابر در خواست های مردمی برای اطلاع رسانی هیئت های مذهبی با این نهاد نیز بررسی شده است.

حجتی با بیان اینکه تمامی شهر برای پاسداشت این ایام آماده شده است، خاطرنشان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان نیز همواره در این مسیر پیشگام بوده و پذیرای عزداران حسینی در سطح شهر خواهد بود.

کد خبر 356905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.