الحاق بیمارستان فاطمیه بادرود به دانشگاه علوم پزشکی کاشان

نطنز- معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با موافقت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مطالبه جدی مردم و مسئولان، بزودی بیمارستان فاطمیه بادرود به دانشگاه علوم پزشکی کاشان الحاق می شود.

قاسم جان بابایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از دو بیمارستان خاتم الانبیای نطنز و فاطمیه بادرود در گفت و گو با خبرنگار ایمنا  اظهار کرد: این دو بیمارستان نطنز و بادرود به لحاظ فیزیکی شرایط خوبی را دارند و مشارکت خیران بخش سلامت نیز در توسعه فضاهای درمانی به ویژه احداث بخش های مختلف در بیمارستان فاطمیه بادرود بسیار مطلوب بوده است.

معاون وزیر بهداشت افزود: در زمینه وجود نیروهای پزشک متخصص، دستگاه سی تی اسکن و ارتقاء سطح خدمات رسانی به بیماران نیز کمبودهایی وجود دارد که در آینده نزدیک با پیگیری انجام شده این دغدغه ها رفع خواهد شد.

جان بابایی در خصوص بیمارستان فاطمیه بادرود تصریح کرد: مسئولان شهر و مردم خواهان انتزاع بیمارستان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و الحاق آن به دانشگاه علوم پزشکی کاشان به جهت فاصله نزدیک بادرود تا کاشان ( ۵۰ کیلومتری) و دسترسی آسان تر بیماران به خدمات پزشکی شدند که مورد موافقت مسئولان استان قرار گرفت.

وی افزود در زمینه تامین نیروی انسانی متخصص به ویژه پزشک متخصص زنان و زایمان و بیهوشی، تجهیزات پزشکی و تکمیل و تجهیز زایشگاه بیمارستان فاطمیه بادرود نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

کد خبر 356896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.