دیگر به توافق با آمریکا و اسرائیل پایبند نیستیم

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با متهم کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی به نقض تعهدات و توافقاتشان با فلسطین، گفت: ماهم به این توافق ها پایبند نخواهیم بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود عباس با اشاره به تصمیمات دولت آمریکا علیه فلسطینی‌ها از جمله بستن دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن، انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس و مواضع دولت ترامپ درخصوص شهرک‌سازی‌ها و آنروا، گفت: اقداماتی که دولت آمریکا انجام داده به صورت کلی مغایر با موارد مورد توافق بوده است.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که تصمیمات شورای مرکزی فلسطین در نشست آتی این شورا، بسیار حساس خواهد بود و هیچ یک از رهبران فلسطینی حق ندارند که این تصمیمات را زیرپا بگذارند.

عباس اضافه کرد: در نشست آتی شورای مرکزی فلسطین همه مسائل منطقه‌ای، سازمانی و مسائل سیاسی از جمله مواضع آمریکا درقبال مساله فلسطین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیست و نهمین نشست شورای مرکزی فلسطین ۲۴ مردادماه سال جاری در شهر رام الله برگزار شد. عباس در تلاش است تا مرحله گذار از تشکیلات خودگردان فلسطین به تشکیل یک کشور فلسطینی را در شورای مرکزی فلسطین به تصویب برساند.

کد خبر 356855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.