طرح ساماندهی اطراف منارجنبان مشارکتی اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای طرح ساماندهی اطراف منارجنبان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار پروژه از طریق فراخوان از سوی شهرداری اصفهان تعیین شده است و اکنون در مرحله ارزیابی میزان سرمایه برای اجرای طرح هستیم.

عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طرح ساماندهی اطراف منارجنبان از سال‌ها پیش مطرح بوده، اما به دلیل اینکه در کنار یک اثر تاریخی قرار دارد، مطالعات و طراحی آن زمان بر شده و نیاز به بررسی دقیق دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵ هزار مترمربع در اطراف منارجنبان از سوی شهرداری اصفهان آزادسازی شده است، افزود: این زمین در گذشته منطقه‌ای متروک بود که از سوی شهرداری آزادسازی شده و قرار است طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قسمت عمده آن یعنی در حدود ۱۰ هزار مترمربع از زمین به فضای باز شهری و فضای سبز تبدیل شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: نزدیک به چهار هزار متر از این زمین نیز به مجموعه فرهنگی، تجاری تبدیل خواهد شد که به صورت مشارکتی اجرا می‌شود.

روحانی با اشاره به تبعات مثبت طرح ساماندهی اطراف منارجنبان گفت: اجرای این طرح تاثیر بسزایی در ساماندهی و زیباسازی منطقه دارد و محرک توسعه خیابان آتشگاه و محله کارلادان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار پروژه از طریق فراخوان از سوی شهرداری اصفهان تعیین شده است و اکنون در مرحله ارزیابی میزان سرمایه برای اجرای طرح هستیم.

کد خبر 356811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.