همه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: تمام مطالبات گندم‌کاران استان اصفهان تا ساعت ۲۴ روز گذشته به طور مستقیم به حساب‌هایشان واریز شد.

اصغر محسن‌زاده کرمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: یکهزار و ۳۲۰ میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل به حساب کشاورزان گندم‌کار واریز شد.

وی افزود: در سال زراعی ۹۶-۹۷ با وجود کمبود آب و بحران خشکسالی در مجموع ۱۵۲ هزار تُن گندم دراستان اصفهان تولید شد که از این میزان ۱۰۸هزار تُن آن به صورت خرید تضمینی تحویل شده است.

وی بیان کرد: بالغ بر ۳۴هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اصفهان به صورت دیم و آبی به کاشت گندم اختصاص دارد و بیشترین تولید گندم نیز در شهرستان‌های اصفهان، سمیرم و فریدن حاصل شده است.

به گزارش ایمنا روز گذشته پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد که کل مطالبات گندمکاران در اختیار شرکت بازرگانی قرار گرفته است و مقرر شده امروز (دوشنبه) حداکثر تا ساعت ۲۴ به حساب گندمکاران واریز شود.

وعده رییس سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص پرداخت تمامی مطالبات گندمکاران تا پایان مهرماه، امروز (دوشنبه) محقق می‌شود و دولت هیچ‌گونه بدهی در این‌خصوص نخواهد داشت.

کد خبر 356802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.