افزایش ۸ کیلومتری مسیر دوچرخه در شهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود هشت کیلومتر مسیر دوچرخه جدید به مسیرهای قبلی احداث شده در سطح شهر اضافه شده است.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری با بیان اینکه احداث مسیر دوچرخه بر اساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین و در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از این وسیله نقلیه پاک در ترددهای درون‌شهری یکی از اولویت‌های اصلی سازمان به شمار می‌رود، اظهار کرد: بر این اساس در سال‌های گذشته مسیرهای دوچرخه متعددی در سطح شهر احداث شده و سعی بر این است که تمام این مسیرها به‌هم متصل شود تا شهروندان علاقمند به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون‌شهری با مشکلی روبه‌رو نشوند.

وی تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون حدود هشت کیلومتر مسیر دوچرخه به مسیرهای قبلی احداث شده اضافه شده است که این مهم با احداث مسیرهای دوچرخه میدان نصر تا میدان شورا، خیابان هلال احمر تا پیغمبریه، نوروزیان (چهارراه مدنی تا بلوار معلم) و بلوار شهید بهشتی (سرداران تا دهخدا) محقق شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: از ابتدای اجرای پروژه احداث مسیر دوچرخه در معابر سطح شهر تا پایان سال گذشته ۳۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر احداث شده بود.

کد خبر 356772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.