۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
فرهنگ ترافیک را جدی بگیرید

تجاوز خودروها به لاین مقابل خیابان‌ها در ترافیک های درون شهری، یکی از رفتارهایی است که منجر به گره‌خوردن ترافیک می شود؛ بنابراین رعایت فرهنگ ترافیک را باید جدی بگیرید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌دوشنبه ساعت 19:30- در مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل حدفاصل شمال پل فردوسی تا تقاطع پاسداران ترافیک متراکمی مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، خروجی بزرگراه شهید خرازی به سمت پل فلزی و به دنبال آن تا تقاطع صائب- مطهری ترافیک بسیار سنگین و رفت و آمد خوردوها به سختی انجام می‌شود.

ترافیک در خیان چهارباغ بالا و بلوارهای ملت و آیینه‌خانه مسیرهای منتهی به جنوب سی و سه پل چندان زیاد نیست، اما پارک‌های دوبل در خیابان حکیم‌نظامی باعث کندی حرکت خودروها شده است.

در خیابان علامه مجلسی حدفاصل میدان قدس تا چهارراه ابن‌سینا ترافیک به اندازه‌ای سنگین شده که حتی موتورسیکلت‌سواران نیز امکان تردد پیدا نمی‌کنند.

مسیر شرق به غرب خیابان جی حدفاصل خروجی بزرگراه شهید صیادشیرازی تا تقاطع پروین، تعدادی خودرو در حال عبور از مسیر BRT اتوبوس های تندرو هستند، گویا برخی از رانندگان ثبت تخلف دوربین های نصب شده در این مسیر را جدی نمی‌گیرند.

در خیابان کاشانی مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد، اما خیابان مسجدسید مسیر حرکت به سمت چهارراه تختی ترافیک سرسام‌آوری دارد.

تجاوز خودروها به لاین مقابل خیابان‌ها در ترافیک های درون شهری، یکی از رفتارهایی است که منجر به گره‌خوردن ترافیک می شود؛ رعایت فرهنگ ترافیک را جدی بگیرید.

از سمت پل وحید مسیر ورود به بزرگراه شهیدخرازی ترافیک تا خروجی خیابان امام‌خمینی(ره) ادامه دارد، خیابان‌های بزرگمهر، نشاط، شمس‌آبادی و باغ گلدسته نیز از دیگر مسیرهای شلوغ این دقایق در شهر اصفهان است.

بی‌نظمی حرکت خودروها در میدان‌های آزادی و احمدآباد وضعیت آشفته‌ای به وجود آورده است، متأسفانه علی‌رغم اینکه حریم میدان‌ها جای توقف خودروها نیست، مسافربرهای شخصی و بعضی از رانندگان تاکسی برای سوارکردن مسافر در حاشیه میدان‌ها توقف می‌کنند.

کد خبر 356720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.