مهلت ارسال اثر به جشنواره ادبی «مادرم زمین»  تمدید شد

مهلت شرکت در دومین جشنواره محیط زیستی ادبی «مادرم زمین» که توسط کمیسیون محیط زیست سازمان عدالت و آزادی ایران برگزار می‌شود تا دهم آبان تمدید شد.

به گزارش ایمنا، بهراد بهشتی دبیر جایزه ادبی «مادرم زمین» ضمن اعلام خبر تمدید مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره محیط زیستی ادبی «مادرم زمین»  گفت: علاقه‌مندان به محیط‌زیست و ادبیات می‌توانند آثار خود را در بخش‌های -داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و شعر به این جشنواره ارسال کنند.
بهشتی درباره آمار آثاری که تاکنون به دبیرخانه این جشنواره رسیده است نیز، بیان کرد: تا کنون بیش از ۲۲۰ اثر از سراسر کشور و ۲۱ استان به این جشنواره ادبی ارسال شده است که کوچکترین شرکت کننده ۱۵ سال و بزرگترین شرکت کننده ۶۹سال سن دارد.
او در رابطه با مکان و زمان برگزاری جشنواره ادبی «مادرم زمین» اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره نیمه دوم آذر ۱۳۹۷در اصفهان برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره بهره‌گیری از ادبیات برای بیان مسایل و دغدغه‌های محیط زیست است به گونه‌ای که بتوان با تلفیق این دو حوزه، مشکلات محیط‌ریست را در قالبی ملموس و تاثیرگذار برای جامعه بیان کرد. همانگونه که همواره محیط‌زیست و طبیعت نقش پررنگی در ادبیات و ادبیات نقش موثری در اجتماع داشته است.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره ادبی می توانند آثار خود را  در صفحه A۴ با حاشیه نرمال، فونت B nazanin و اندازه قلم ۱۴ تهیه و از طریق رایانامهmadaramzamin.iifjo@gmail.com ارسال کنند پس از ارسال آثار، با تکمیل فرم مشخصات فردی که از طریق ایمیل ارسال می‌گردد، ثبت‌نام در جشنواره کامل می‌شود.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کد خبر 356699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.