طرح ایده‌کاپ دانش‌آموزی تا یکم آبان تمدید شد

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از تمدید ایده‌کاپ دانش‌آموزان تا یکم آبان ماه خبر داد و گفت: طرح ایده کاپ شهر اصفهان با محوریت دانش آموزان طراحی شده است و به نوعی ذهن این گروه از جامعه را پویا و خلاق می سازد.

محمد حسین قورچانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و طرح سوالی از سوی شهردار اصفهان مبنی بر «شهروند خلاق کیست و وظیفه او در اداره شهر چیست؟» برنامه‌ریزی برای ارائه ایده‌های دانش‌آموزی صورت گرفت.

وی با اشاره به نوع ایده‌های در نظر گرفته شده، خاطرنشان‌کرد: دانش‌آموزان ایده‌ها و طرح‌های خود را در حوزه‌های مختلف اعم از بازی‌های شهری،کاهش آلاینده‌ها و کنترل ترافیک شهری ارائه می دهند، پس از دریافت ایده‌ها، نظرات دانش آموزان بررسی می‌شود و در نهایت به نظرات برتر جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این طرح سه دوره دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم را پوشش می‌دهد .

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند ایده‌های خود را از طریق سایت www.Eventbox.ir  ارسال کنند، اظهار امیدواری کرد: دانش‌آموزان از این فرصت تمدید طرح ایده کاپ استفاده و نقش خود را در مسئولیت‌های شهری ایفا کنند.

کد خبر 356673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.