دستان جراح طبیعت را خلق می کند

دستان جراح این بار دست به رنگ شده و طبیعت را بر روی دیوار خلق کرده است گویی پزشک این بار می‌خواهد سلامت روح را از طریق هنر درمان کند هنری که به آن علاقه دارد.

جهانبخش اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: من جراح هستم و در کنار آن نقاشی می‌کنم و تا به حال چند نمایشگاه برگزار کرده‌ام و آثاری که در حال حاضر در نمایشگاه گالری نگاه نو به نمایش گذاشته‌ام حدود ۴۰ تابلو شامل آبرنگ، رنگ‌روغن و مدادرنگ است.

این هنرمند ادامه داد: من جراحی و نقاشی را با هم دنبال کردم و در تمام این سال‌ها به کار حرفه‌ای خود یعنی جراحی پرداختم و در این سال‌های اخیر بیشتر نقاشی کردم و چند نمایشگاه انفرادی در اصفهان و چند نمایشگاه در خارج از کشور برگزار کردم به این هنر علاقه دارم و احساس می‌کنم نمی‌توانم بی آن زندگی کنم.

وی با اشاره به سبک آثار خود در این نمایشگاه گفت: آثار رئال هستند و بیشتر منظره، طبیعت، طبیعت بی جان و پرتره را در این آثار می‌توانید ببینید.

به گزارش ایمنا، آثار دکتر جهانبخش اسلامی از ۲۷ مهر تا دوم آبان در گالری نگاه نو از ساعت ۱۷ تا ۲۰ واقع در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوچه باغ ارم میزبان هنردوستان است.

کد خبر 356655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.