رفتار سخیف عده‌ای رابطه‌ام با اصحاب رسانه را مخدوش نمی‌کند

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رابطه صمیمانه‌ام با اصحاب رسانه، با گفتارهای سخیف مخدوش نمی‌شود و اگر طی روزهای اخیر انتقادی کردم، مخاطب آن کسانی هستند که همواره از کاه کوه ساخته و دچار بداخلاقی رسانه‌ای در جهت رسیدن به اهداف سیاسی خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنیه) در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با بیان اینکه توجه به ورزش در بین همه اقشار جامعه امری ضروری است، اظهار کرد: ورزش مایه پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانمندی‌های جسمی و روحی و وسیله‌ای برای جمعگرایی و اجتماعی شدن است.

وی به لزوم افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به مزیت‌های ورزش اشاره کرد و افزود: مدیریت ورزش استان در این زمینه وظیفه خطیری دارد و رسانه‌ها نیز باید از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند برای ترویج فرهنگ ورزش استفاده کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به فعالیت ۱۲۰ ایستگاه ورزش در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: باید در بازه زمانی مشخص تعداد این ایستگاه‌ها به ۲۰۰ عدد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ورزش به عنوان برنامه اساسی در برنامه روزانه مردمان کشورهای پیشرفته نهادینه شده است، افزود: باید توجه داشت که جامعه دچار کم تحرکی شده‌ و کودکان و نوجوانان بیش از ورزش کردن به بازیهای فضای مجازی و ایستایی روی آورده‌اند که خطرناک است و فقر حرکتی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

نصراصفهانی به لزوم ارزان‌سازی ورزش در اصفهان اشاره کرد و گفت: همه نهادها باید نسبت به ارایه خدمات ورزشی ارزان در جامعه اقدام کنند چرا که در  غیر این صورت خسارات جبران ناپذیری را به آیندگان تحمیل خواهیم کرد.

وی با تاکید بر حمایت از باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای، گفت: این باشگاه‌ها هوادارانی دارند که بخشی از زندگی آنها صرف تیم محبوبشان می‌شود و باید در کنار حمایت از آن‌ها تیم‌های محلی نیز مورد توجه قرار گیرند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان  گفت: رابطه صمیمانه‌ام با اصحاب رسانه، با گفتارهای سخیف مخدوش نمی‌شود و اگر طی روزهای اخیر انتقادی کردم، مخاطب آن کسانی هستند که همواره از کاه کوه ساخته و و دچار بداخلاقی رسانه‌ای در جهت رسیدن به اهداف سیاسی خود هستند که امیدوارم آنها نیز در اعمال خود تجدیدنظر کنند.

وی با اشاره به یک سالگی دوره پنجم شورای اسلامی، تصریح کرد: با وحدت، همدلی و یکپارچگی و نیز حفظ استقلال در ماموریت‌های محوله و ایجاد فضای تضارب آرا و اندیشه ها در راستای بارور شدن تصمیمات، در تلاش هستیم امور شهر و شهروندی بهتر از پیش انجام شود و در این راه آماده بهره‌مندی از کمک رقبای سیاسی خود نیز هستیم.

نصر اصفهانی با یادآور شدن نیاز دانش آموزان و دانشجویان به سالن های مطالعه، خواستار رفع مشکلات آن شده و افزود: بنا به درخواست برخی خانواده‌ها لازم است ساعات استفاده از کتابخانه‌ها افزایش یافته و سالن‌های مطالعه و کتابخانه‌های نزدیک مدارس، در اختیار دانش آموزان قرار گیرد تا آنها از فضا و کتاب‌های موجود در آن استفاده کنند.

کد خبر 356578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.