مشکلات اقتصادی را با روش‌های علمی باید رفع کرد

گلپایگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: امروز با توجه به مشکلات موجود اقتصادی در کشور می‌توان گفت دلیل این حجم از مشکلات، غیرعلمی وارد شدن به آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، محمدعلی شجاعی در مراسم افتتاح نخستین مرکز رشد دانشگاهی غرب استان اصفهان در این شهرستان اظهار کرد: استان اصفهان از نظر منابع انسانی و علمی دارای پتانسیل‌های خوبی است که باید برای رشد و ترقی آن با برنامه‌ریزی گام برداشت.

وی افزود: مردم انتظار دارند با یک دستورالعمل، اتفاقی شگرف در کشور روی دهد، اما در هیچ کجای تاریخ چنین نبوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان تصریح کرد: اگر کشوری در زمینه علم و صنعت پیش رفته است به دلیل اقدامات خوبی بوده که بیش از چند دهه انجام شده است و این موضوع نشان می‌دهد چرخ تولید به‌خوبی کار می‌کند.

وی تأکید کرد: کار انقلابی در زمینه اقتصاد، صنعت و علم وجود ندارد، بلکه باید سال‌ها برنامه داشت اجرا و حرکت کرد تا در نتیجه به تولید خوب دست یابیم.

شجاعی با بیان اینکه گاهی مسیرهایی که طی می‌شود با بی‌برنامگی‌ها چرخ تولید را نگه می‌دارد، گفت: دانشگاه با نوشتن مقاله و کتاب کاری پیش نخواهد برد چرا که باید پیوندی میان آنچه نیاز داریم در حوزه‌های مختلف ایجاد شود تا خروجی مورد نظر حاصل شود.

وی با بیان اینکه مسیر راه در تمامی زمینه‌ها یکی بیشتر نیست و آن نیز گذر از دروازه علم است، افزود: امروز با توجه به مشکلات موجود اقتصادی در کشور می‌توان گفت دلیل این حجم از مشکلات، غیرعلمی وارد شدن به آن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با بیان اینکه شور و شوق دانشگاه، امید در دل‌ها زنده می‌کند، گفت: باید در استان با انسجام برنامه‌ها را اجرایی کنیم تا اصفهان خوب را رقم بزنیم.

کد خبر 356545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.