تنها خبرنگاران اصفهانی آی دی کارت لیگ برتر را ندارند!

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: هفته نهم لیگ برتر فوتبال به پایان رسیده و همه خبرنگاران کشور به جز اصفهان آی دی کارت دارند. خود مسئولان اصفهانی باید پیگیری کنند تا کارت ها صادر شود و آن ها را به خبرنگاران، عکاسان و تصویر برداران در اصفهان تحویل دهند.

سعید فتاحی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد آی دی کارت های خبرنگاران در فصل جاری که هنوز در اصفهان توزیع نشده است، گفت: این مسئله را باید با هیئت فوتبال اصفهان مطرح کنید. چطور همه جای ایران کارت دارند و فقط در اصفهان کارت ها توزیع نشده است؟! این وظیفه هیئت فوتبال است که این مسئله را پیگیری کند و حتما نقصی در مدارک موجود بوده که این کارت ها صادر نشده است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص حواشی به وجود آمده بین ناظر دیدار سپاهان و نساجی مازندران با یکی از تصویر برداران، تاکید کرد: ناظر در ورزشگاه باید قانون را اجرا کند، نمی تواند به این فکر کند که مسئولان در اصفهان برای صدور یا دریافت آی دی کارت ها پیگیری نکرده اند و کارت هایشان صادر نشده است. هفته نهم لیگ برتر فوتبال به پایان رسیده و همه خبرنگاران کشور به جز اصفهان آی دی کارت دارند. خود مسئولان اصفهانی باید پیگیری کنند تا کارت ها صادر شود و آنها را به خبرنگاران، عکاسان و تصویر برداران در اصفهان تحویل دهند.

کد خبر 356469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.