نساجی تیم بسیار هوشمندی بود

دروازبان جوان سپاهان اصفهان گفت: نساجی تیمی بود که می‌دانست کی دفاع کند و کی حمله کند و این نشان می دهد آنها با فلسفه و هوشمند بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا پیام نیازمند پس از پیروزی سپاهان مقابل نساجی مازندران با بیان اینکه بازی امروز تمیش سخت بود، اظهار کرد: بازی همانطور که پیش‌بینی می کردیم و شناختی که از نساجی در جام خذفی پیدا کرده بودیم سخت بود.

وی ادامه داد: نساجی تیم بسیار هوشمندی نشان داد، جایی که باید دفاع می‌کردند و به موقع در حمله حضور داشتند. این موضوع کار ما را بسیار سخت می‌کرد اما مهم نتیجه بود که گرفتیم.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان در خصوص دراماتیک شدن بازی، خاطر نشان کرد: بازی بسیار مهیجی بود و خوشحالیم با گل دقیقه ۹۵ پیروز شدیم تا درربالای جدول بمانیم.

وی در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: این دست بازی ها بیشتر برای هواداران از اهمیت بالایی برخوردار است، این بازی مانند سایر بازی ها بیش از سه امتیاز ندارد و ما با این بازیکنان با تجربه از پس این بازی در تهران بر می‌آییم.

نیازمند با بیان اینکه تمرکز سپاهان بیشتر به مسائل تهاجمی است افزود: در تیم ما بیشتر تمرکز روی خط حمله است، کمتر به دفاع پرداخته می‌شود و کادر فنی باید این موضوع را موشکافی و برطرف کند.

کد خبر 356447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.