قلعه نویی: شاید در قرارداد کی روش اجازه توهین به او داده شده

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر واقعا بند توهین در قرارداد کی روش وجود دارد مقابل او تمکین کنیم، اما در حال حاضر کار نه دست وزیر ورزش است و نه رئیس فدراسیون بلکه همه کاره این آقاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی گفت: بازی سختی داریم و با دو دیدگاه متفاوت رو برو هستیم، یک تیم بازی بسته و چشم به ضدحمله را دنبال می کند و یک تیم هم هجومی بازی می‌کند.

وی افزود: در بازی جام حذفی مقابل نساجی از دقیقه ۶۰ به بعد بازی قبل سپاهان گونه بازی کردیم، همه دیدند پنالتی هم برای ما گرفته نشد و حتی گلی که خوردیم به اعتقاد من خطا بود اما لیگ برتر حساسیت کمتری نسبت به جام حذفی دارد.

سرمربی تیم سپاهان تاکید کرد: نسبت به بازی قبل هجومی‌تر و منطقی‌تر بازی خواهیم کرد، تیم را در شرایط مسابقه نگه داشتیم و تنها دغدغه ما محمد ایران‌پوریان است که شاید به این بازی نرسد. اما یک دفاع راست خوب دیگر به نام حسن جعفری داریم که نسبت به قبل متفاوت است.

 قلعه نویی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان، تاکید کرد: چمن ورزشگاه در کیفیت بازی بی‌تاثیر نیست، چمن نقش‌جهان نسبت به خیلی از ورزشگاه‌های دیگر بسیار بهتر است و هر چه هوا سردتر شود کیفیت چمن هم بهبود پیدا می کند. خدا را شکر که کومان بعد از این که پنالتی را در جام حذفی زد، لیز خورد، اما مشکل آن سُر خوردن و کنده شدن آن است چرا که نوع چمن با زیرساخت آن هماهنگی ندارد.

وی با اشاره به حضور چهار دروازه بان آماده در تمرینات سپاهان ادامه داد: دو دوجروازبان متوجه در اردوی تیم ملی جوانان بودند، یک دروازه‌بان دیگر به نام نیکپور داریم که جوان و آینده‌داری خواهد بود و این نشان از عملکرد مربی دروازه بان های تیم است با دل و جان کار می‌کنند. او دروازه‌بان‌های خوبی تربیت می‌کنند، اگر قرار است مربی خارجی هم بیاید باید این گونه باشد که نه توهین کند و نه منت سر کسی بگذارد.

قلعه نویی وقفه های لیگ را به ضرر فوتبال ایران دانست و تصریح کرد: وقتی فیفادِی باشد کاری نمی‌شود کرد، یوفا کاری انجام داده و آن هم به خاطر تبلیغات است و لیگ ملت‌های اروپا را برنامه‌ریزی کرده است که در قبال تبلیغات، درآمدی کسب کند.

وی اضافه کرد: یک نفر در دنیا پیدا شود و یک فرمولی بنویسد که مربیان لیگ ایران بتوانند بازیکنان را تا پایان فصل در شرایط مسابقه و ایده‌آل حفظ کنند. اگر قرار باشد برای ۵۰ روزی که در آذرماه تعطیلی داریم برنامه بدنسازی داشته باشیم به علت شرایط سرما، بدن نمی‌تواند مانند پیش فصل، بار تحمل کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر در دنیا لیگ دیگری هم وجود دارد که بین دو نیم فصل، ۵۳ روز تعطیلی است یک برنامه هم به ما بدهد تا هم بدانیم باید چه کنیم تا تیم در شرایط آماده باقی بماند. هیچ تیمی از این تعطیلات سود نمی‌برد مگر این که عده ای خاص به دنبال سود باشند.

قلعه نویی اظهار کرد: هر وقت تیم ملی موفق کار کرده به خاطر این بوده که لیگ پویایی داشتیم. کسی به لیگ برتر توجه نمی‌کند و نگاه ملی به لیگ برتر نیست، اصلا نمیدانم در بازی قبلی تیم ملی، چند نفر از لیگ برتر بودند و چند بازیکن لژیونر بودند.

وی افزود: برگزاری بازی‌های تیم ملی در سایر شهرها کار خوبی است، زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم بازی با قطر را در تبریز برگزار کردیم و اتفاقا آن بازی را بردیم، اما در این ۸ ساله چه درست بوده است که این موضوع درست باشد؟ در این ۸ سال جز این که به مربی و مدیر ایرانی توهین شود، چیز دیگری بود؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بیرون کردن مدیر تیم‌های ملی از اردوی تیم ملی در ازبکستان، تاکید کرد: توهین از این بالاتر هم داریم؟ چند مربی و مدیر ایرانی در این مدت جا به جا شدند؟ وقتی بعضی ها را از هتل تیم در دبی اخراج کردند اما باز همان افراد کانال زدند تا به کار بازگردند، باید هم این بلا سر ما بیاید.

قلعه نویی ادامه داد: ۷ سال است تنها مبارزه می‌کنم و نه روزنامه و رسانه هیچکدام از ما دفاع نکردند، در برنامه ورزش و مردم یک نفر یک ساعت دروغ گفت، خواستم چند دقیقه وقت روی خط بیایم تا پاسخ او را بدهم اما کسی آنتن به ما نداد. علی پروین بزرگ فوتبال ماست ولی از او گلایه دارم، چرا حالا که به حمید استیلی توهین شده است به قضایا ورود کرده است؟ ۷ سال با این گروه مبارزه کردم و به خاطر آن هزینه هم دادم، یک سال در استقلال با ۶ نفر تمرین کردم و بقیه در اردوی تیم ملی بودند.

وی تصریح کرد: مدیر اجرایی تیم ملی خارجی است و برای همین می‌گویم مدیر نداریم، در استقلال ۱۳ مسابقه جلو بودیم اما در نهایت باختیم یا مساوی کردیم که ردپای ۲ بازیکن دیده می‌شد. در این ۷ سال ۲۰۰ میلیارد پول جا به جا شده است، ما می‌خواهیم بندهای قرارداد کی‌روش را ببینیم چرا که تا کی باید بنشینیم و با رفتارشان ایران و ایرانی تحقیر شوند؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: شاید در قرارداد کی‌روش بندهایی وجود دارد که به او اجازه توهین به ما را می دهد. اگر واقعا چنین بندهایی وجود دارد مقابل او تمکین کنیم، اما در حال حاضر کار نه دست وزیر ورزش است و نه رئیس فدراسیون بلکه همه کاره این آقاست.

وی با اشاره به این که تیم‌های باشگاهی عربی از تیم‌های ملی عربی قوی‌تر هستند، خاطر نشان کرد: تیم‌های باشگاهی عربی علاوه بر بازیکن چند ملیتی از بازیکنان چند بازیکن ۱۰ میلیون یورویی هم استفاده می‌کنند، ایران امکانات ندارد این همه مشکلات هم دارد اما اصرار هم دارند ۴ ساله در تیم ملی بمانند. اگر حرفی دارند مناظره برگزار کنند تا مشخص شود باندشان با این کشور چه کرده است.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در خصوص اینکه آیا حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای بازی ایران و بولیوی می تواند ادامه داشته‌باشد یا خیر؟ گفت: بانوان برای ما عزیز هستند و احترامشان هم واجب است، بانوان لیاقت خود را در همه عرصه‌ها نشان دادند اما زیرساخت‌های آن هم باید فراهم شود. کدام سرویس بهداشتی مناسب فراهم شده یا کدام بوفه مناسب برای بانوان شده است؟ پس ابتدا باید زیرساخت آن فراهم شود و بعد آن ها به ورزشگاه وارد شوند. ضمن اینکه پس از ورود بانوان سوریه به ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی خودم به این موضوع پرداختم.

کد خبر 356372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران بجنورد AT ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    0 0
    آقای قلعه نویی زمانی که کی روش دایم اعتراض به امکانات میکرد شماها و جمعی از پیشکسوت ها میگفتید امکانات ما همینه و ایشون رو به بهانه جویی متهم میکردید..آیا این فشار های کی روش نبود ساختمان پک ساخته میشد؟؟ چه جالبه شما دم از اصول میزنید ادعا میکنید هیچ چیزی در تیم ملی روی اصول نیست..البته دستاورد ها و نتایج تیم ملی به کنار ولی نمیدونم شما که اینقدر به اصول پایبند هستید آیا گذاشتن پسرتون تو ترکیب استقلال طبق اصول بوده؟آیا وقتی چند نفر رو اجیر میکنید برای کتک زدن تماشاگر که بازی پسر شما اعتراض کرده رو اصول بوده؟؟ جالبه شما میگی چرا باید مدیراجرایی مدیر رسانه ای خارجی باشه..؟!! چیزی نمونده بگی چرا باید سرمربی تیم ملی خارجی باشه..خب یه دفعه ای بگو تیم ملی رو میخوام ..شما از جابه جایی 200 میلیارد پول صحبت میکنید..کی روش و کادرش در تمام این مدت هرچقدر دستمزد گرفته اند تمامش با پاداش های فیفا برای صعود به جام جهانی بدست امده و در نهایت باعث شده فدراسیون سود هم بکنه..خود شما حاضری سرپرست که دشمن شماست و دایم در حال ضربه زدن به شماست تو تیمتان باشه؟؟ راستی از قهرمانی های پر حرف و حدیث شما چه خبر؟؟