نظام پیشنهادات، مجموعه‌ای پویا در بدنه مدیریت شهری است

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: نظام پیشنهادات مجموعه‌ای پویا در بدنه مدیریت شهری است که مأموریت آن انتظام فرآیند ایده‌پردازی با هموار کردن مسیر دریافت و تحلیل ایده‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین قورچانی امروز (پنجشنبه) در اجلاس کمیته‌های نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان اظهار کرد: از بهمن‌ماه سال گذشته نظام پیشنهادات با توجه به ساختار جدید به مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان سپرده شد و اسفندماه ۹۷ تدوین گزارش اولیه آن آغاز شد.

وی افزود: در بررسی‌های نخست دریافتیم که شش هزار و ۷۰۰ پیشنهاد در سیستم نظام پیشنهادات ثبت شده که از این تعداد چهار هزار و ۸۶۵ پیشنهاد بررسی و یک هزار و ۳۳۳ طرح تعیین تکلیف نشده بود، همچنین نحوه پرداخت پاداش پیشنهادکنندگان و بررسی‌کنندگان مشکل داشت؛ بنابراین به عنوان نخستین اقدام تشکیل ۳۰ کمیته بررسی‌کننده در معاونت‌ها، سازمان‌ها و مدیریت‌ها کلید خورد.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان ادامه داد: جلسات بررسی طرح‌های معطل مانده با برگزاری هزار نفر- ساعت کار گروهی برگزار شد و در این مدت با همراهی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری آیین‌نامه نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان تدوین و تصویب شد.

قورچانی با اشاره به ساختار کمیته عالی نظام پیشنهادات تصریح کرد: شهردار اصفهان رییس این کمیته، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان به عنوان نایب رییس، مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری به عنوان دبیرکمیته نظام پیشنهادات منصوب شدند و البته در این کمیته یکی از اعضای شورای شهر و مدیر تحول و نوسازی حضور دارند.

مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه چرخه نظام پیشنهادات در دو بخش ایده و طرح است، گفت: در این چرخه تولید پیشنهاد، دریافت، سررسید، اجرا و پاداش وجود دارد، البته پیشنهادات باید ثبت و دارای کد رهگیری شود تا قابلیت پیگیری داشته باشد؛ در آینده خبرنامه نظام پیشنهادات منتشر و جلسات مشترک بین کمیته‌ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سامانه نظام پیشنهادات تا پایان امسال اصلاح می‌شود، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های ایده کاپ در حوزه دانش‌آموزی همچنین جشنواره برترین‌های نظام پیشنهادات تا پایان امسال انجام خواهد شد و پیشنهاد دهندگان برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند؛ همچنین هماهنگی‌های لازم با معاونت مالی برای پرداخت پاداش‌ها انجام شده است.

کد خبر 356337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.