خدمات کانون پرورش فکری کودکان، در تیران و کرون فراگیر شود

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: خدمات حوزه کودک و نوجوان در تیران و کرون به تناسب جمعیت ضعیف و توزیع امکانات و برنامه‌ها عادلانه نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در نشست با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به اهمیت دوران کودکی و نوجوانی اشاره و اظهار کرد: با توجه به اهمیت این دوره و لزوم سرمایه‌گذاری برای آنها، اما توزیع امکانات و خدمات در این شهرستان متعادل و متناسب با جمعیت کودکان و نوجوانان نیست.

وی افزود: خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان تیران و کرون باید توزیع و فراگیر شود و فعالیت‌های آن باید بیش از پیش توسعه و گسترش یابد تا جمعیت زیادی از کودکان و نوجوانان این منطقه از خدمات آن بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: تنوع فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی برنامه‌های کانون در شهرستان لازم است که در این راستا با افزایش نیروی انسانی و برنامه‌ریزی دقیق فرصت توسعه خدمات برای این قشر از جامعه فراهم خواهد شد.

حججی با اشاره به جمعیت روستایی این شهرستان تصریح کرد: امکانات و برنامه‌های کانون باید در روستاهای این شهرستان نیز توزیع و اجرا شود که در این زمینه مسئولان شهرستانی برای ارائه خدمت در روستاها و بخش کرون آماده همکاری هستند.

وی با بیان اینکه امکان بسترسازی برای راه‌اندازی کانون در بخش کرون فراهم است، خاطرنشان کرد: اختصاص مکان و پرداخت هزینه‌های جاری کانون از سوی مدیریت شهری و بودجه‌های شهرستان در بخش کرون تأمین می‌شود، بنابراین کانون پرورش فکری باید تنها برای تجهیز مکان و ارائه برنامه اقدام کند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون راه‌اندازی خودرو سیار کانون پرورش فکری در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: این اقدام به صورت مشارکتی بین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می‌شود.

کد خبر 356294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.