اصفهانیان تسلیم آذری شد

فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری، در دیدار تیم های سپیدرود رشت و ذوب آهن حاضر خواهد شد تا به نوعی مقابل سعید آذری مغلوب شده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از آن که باشگاه ذوب آهن بارها نسبت به امر قضاوت دیدارهای تیم فوتبال این باشگاه به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض کرد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن احضار سعید آذری، وی را پنج میلیون تومان جریمه کرد. اما بعد از اینکه اشتباهات داوری باز هم به ضرر سبزپوشان اصفهانی ادامه یافت، آذری بار دیگر لب به انتقاد از نابه سامانی های کمیته داوران در امر قضاوت بازی های تیم تحت مدیریتش گشود و بار دیگر با شکایت به کمیته داوران، آذری به کمیته انضباطی رفت.

آذری در آن مقطع در گفتگو با یکی از رسانه ها گفت: "من ذره ای از حقوق تیم فوتبال ذوب آهن و مردم اصفهان کوتاه نمی آیم و تا مشخص شدن دلیل این همه سوت به ضرر تیم ذوب آهن به مسیرم ادامه خواهم داد."

آذری که همیشه نشان داده تمام قد از منافع تیم های باشگاهی اش حمایت می کند، طی این مدت در کمیته انضباطی، مصاحبه ها و حتی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به تصمیمات رییس کمیته داوران اعتراض کرد و با این که ۲ بار به کمیته انضباطی رفت باز هم از موضع خودش کوتاه نیامد تا اینکه روز گذشته -۲۴ مهرماه- اسامی داوران و ناظران دیدارهای هفته نهم لیگ برتر مشخص شدند که نام فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری دیدار تیم های سپیدرود رشت و ذوب آهن به چشم می خورد.

نام اصفهانیان به عنوان ناظر این دیدار نشان می دهد که صحبت ها و اعتراضات مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بالاخره جواب داد و اصفهانیان را وادار به تسلیم کرد. مشخصاً اصفهانیان قصد دارد با توجه به هجمه ای که علیه داوری ها در این فصل وجود دارد، خود به میدان بیاید و نظارت بازی های پرحاشیه را برعهده بگیرد تا بتواند تصمیمات بعدی را معقولانه تر بگیرد.

در این بین آذری نشان داد با اینکه امتیازات از دست رفته تیم فوتبال ذوب آهن بر نمیگردد، اما راحت از کنار این اشتباهات رد نمی شود و تا ترتیب اثری به این اعتراضات داده نشود کوتاه نمی آید. شاید هر مدیرعامل دیگری به جای آذری بود سر به فرمان کمیته داوران می نهاد و با سکوت یا چند مصاحبه معمولی اعتراض خود را بیان می کرد .

از سوی دیگر آذری هم خوب می داند که برخی نتایج ضعیف تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن به دلیل اشتباهات داوری نیست و حاشیه های تیم هم در این بین موثر بوده است. جلسه کمیته انضباطی باشگاه برای محسن مسلمان و جلسه روز گذشته اعضای هیئت مدیره باشگاه با امید نمازی زاده نشان می دهد همانقدر که وی به اشتباهات داوری معترض است، از عملکرد و رفتار بازیکنان و کادر فنی غافل نیست و تمام جوانب امر را رصد می کند.

کد خبر 356237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.