سفرهای ارزان و ایمن با استفاده از حمل ونقل عمومی

سفرهای روزانه خود را ارزان، ایمن و توأم با آرامش انجام دهید، علاوه بر تحقق این آرمان‌ها، داشتن هوایی پاک و خیابان‌های بدون ترافیک سنگین با استفاده از حمل ونقل عمومی میسر می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌سه‌شنبه ساعت19- در حال حاضر در میدان احمد آباد، ورودی خیابان جی به دلیل توقف دوبل خودروهای شخصی و تاکسی‌ها ترافیک سنگینی وجود دارد به طوری که تردد خودروها را قفل کرده است.

بر اساس این گزارش، ترافیک عبوری از میدان آزادی تا تقاطع توحید نیمه‌سنگین و ترافیک خیابان کمال‌اسماعیل تا حدودی سنگین است، به طوری که تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید خرازی ترافیک قفل شده و رفت و آمدها به سختی انجام می‌شود، همچنین در شمال پل فردوسی به سمت میدان انقلاب مسیر بسیار متراکم است.

همچنین ترافیک عبوری در خیابان مسجدسید مسیر غرب به شرق حدفاصل تقاطع زاهد تا خیابان طیب ترافیک سنگین است.

در خیابان آبشار دوم به سمت جنوب پل بزرگمهر، خیابان مشتاق دوم به سمت میدان بزرگمهر، خروجی زیرگذر شهیدآقاخانی نیز رفت و آمد خودروها به سختی صورت می‌گیرد، اما در خیابان‌هایی همچون لاهور، طیب، هشت بهشت و لاله ترافیک روان است.

در بزرگراه شهید همت و پل غدیر نیز ترافیک سنگینی دیده می‌شود؛ رفت و آمد زیاد خودروها در خیابان کاوه حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا دیده می شود، رو به روی پایانه مسافربری کاوه نیز آمد و شد خودروها به سختی انجام می‌شود.

خیابان شمس‌آبادی در این لحظات به دلیل تعدد مطب پزشکان، وجود دو بیمارستان و مراکز خرید ترافیک سنگینی دارد و رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

کد خبر 356207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.