حال یکی از محیط‌بانان زخمی وخیم است

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان ضمن تأیید خبر کشته شدن یکی از شکارچیان در درگیری با محیط‌بانان گفت: حال یکی از محیط‌بانان زخمی وخیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا نیمه شب _شنبه ۲۱ مهر_ به دنبال درگیری که بین شکارچیان و محیط‌بانان در منطقه حفاظت شده قمیشلو به وجود آمد، دو محیط‌بان زخمی شدند همچنین یکی از شکارچیان در این درگیری کشته شد. پس از این اتفاق محیط‌بانان به بیمارستانی در اصفهان منتقل شدند و تحت نظر درمانی قرار گرفتند.

مرتضی جمشیدیان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه وضعیت سلامت یکی از محیط‌بانان مطلوب نیست، اظهار کرد: یکی از محیط‌بانان شرایط خوبی دارد و تحت عمل قرار گرفته است، اما محیط‌بان دیگر به علت وخامت زخم‌ها اجازه عمل توسط پزشک را نتوانسته بگیرد و فعلاً تحت نظر است.

وی درباره چگونگی درگیری پیش آمده، تصریح کرد: این دو شکارچی در نیمه‌های شب زمانی که درحال کشیدن پرژکتور برای یافتن و شکار آهو بودند توسط محیط‌بانان شناسایی شدند. محیط‌بانان چراغ خاموش به آنها نزدیک شدند و زمانی که شکارچیان متوجه این موضوع شدند سوار بر موتور خود پا به فرار گذاشتند، اما در میان راه به زمین خوردند و پس از اینکه محیط‌بانان از خودرو خارج شدند شکارچیان شروع به تیراندازی کردند.

وی ضمن تأیید خبر کشته شدن یکی از شکارچیان در این درگیری، گفت: ، متأسفانه پس از اینکه شکارچیان به زمین خوردند علی‌رغم هشدار محیط‌بانان شروع به تیراندازی کردند و محیط‌بانان برای حفاظت از جان خود مجبور به تیراندازی شدند که در این درگیری یکی از شکارچیان کشته و دیگری متواری شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه این افراد هنوز شناسایی نشدند، افزود: شکارچیان هنوز شناسایی نشدند و اسمی از آنها نمی‌دانیم اما بنا بر شواهد این افراد در زمینه شکار غیرمجاز سابقه‌دار بوده‌اند.

کد خبر 356140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.