اجر تلاش ورزشکاران پاراآسیایی بیش از سایر ورزشکاران است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اجر تلاشی که ورزشکاران پاراآسیایی در بازی‌های جاکارتا انجام داده‌اند بیشتر از زحمتی است که ورزشکاران آسیایی که از سلامت جسمانی کامل دارند، در بازی‌های آسیایی کشیده‌اند و مسئولان باید قدردان زحمات آن‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیین استقبال از نمایندگان شایسته ورزش اصفهان در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی ظهر امروز –دوشنبه ۲۳ مهرماه- با حضور نمایندگان مجلس، مسولین و مدیران ورزش اصفهان و خانواده‌های ورزشکاران در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

اجر زحمات ورزشکاران پاراآسیایی بیشتر از ورزشکاران آسیایی است

در این مراسم حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس خطاب به مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، اظهار کرد: اجر زحمتی که شما در این رقابت‌ها کشیدید و منجر به کسب مدال‌های رنگارنگ برای کشور و شهرمان شد، ارزشی مضاعف بر تلاشی دارد که ورزشکارانی که سلامت جسمانی دارند در بازی‌های آسیایی کشیدند چون ورزشکاران آسیایی با نعمت سلامتی کامل وارد میادین مسابقات شدند و قهرمان شدند.

وی ادامه داد: در هر صورت ورزشکاران معلول و جانبازی که به هر دلیلی یا به حکمت الهی یا در اثر حادثه، بخشی از سلامتی خود را از دست داده‌اند با تلاش و زحمت بیشتر استعداد و توانایی که خدا به آن‌ها داده را به کار گرفته‌ وقهرمان شدند و در نتیجه اجر آن‌ها دوبرابر ورزشکارانی است که از سلامت کامل جسمانی برخوردار هستند و وظیفه مسئولان این است که از آن‌ها بیشتر از سایر ورزشکاران قدرانی کنیم.

اجر ورزشکارانی که مدال نیاورده‌اند محفوظ است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: نباید فراموش کنیم ورزشکارانی که در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا موفق به کسب مدال نشدند، کاری انجام نداده‌اند. ورزشکارانی که زحمت کشیدند اما مدال به دست نیاوردند اجرشان محفوظ است و انشالله در دوره‌های بعدی جبران می‌کنند.

فولادگر با اشاره به اینکه اصفهان تنها ۶ درصد جمعیت کل کشور را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما در این رقابت‌ها توانسته ۲.۵ برابر جمعیت سرانه اصفهان مدال به دست آورند که در مجموع یک هفتم مدال‌های به دست آمده در این دوره از رقابت‌ها متعلق به ورزشکاران استان اصفهان است و باید از زحمات تمامی مسئولان در ادارات مختلف از جمله اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سازمان بهزیستی استان، اداره‌کل بنیاد شهد و ایثارگران استان، هیئت‌های جانبازان و معلولان، نابینایان و کم‌بینایان استان تشکر کرد.

دِین شهدا را باید ادا کنیم

وی با اشاره همزمانی آیین استقبال از ورزشکاران پاراآسیایی در گلستان شهدای اصفهان با سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی که مزار آن مرحوم هم در گلستان شهدای اصفهان است، گفت: یادمان نرود اگر ما امروز با آرامش زندگی می‌کنیم و ورزشکارانمان هم توانسته‌اند با آرامش وارد میادین ورزش شده و برای شهر، استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند، مدیون شهدایی هستیم که در این مکان آرمیده‌اند و امیدواریم راهشان را با خدمت و تلاش بیشتر ادامه دهیم و دِینی که بر گردنمان است را ادا کنیم.

همچنین محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه امروز در مکانی به استقبال از قهرمانان ملی و افتخارآفرینان بازی‌های پاراآسیایی آمده‌ایم که قهرمانان دیروزمان با افتخار آرمیده‌اند.

وی با اشاره به کسب مقام سوم ایران در بازی‌های پاراآسیایی برای نخستین‌بار در آسیا، ادامه داد: اگر ورزشکاران کشورمان در یکی، دو مورد بدشانسی نیاورده بودند قطعاً ایران بر سکوی دوم قرار می‌گرفت.

سلطان‌حسینی با تشکر از زحمات مربیان، داوران، مسئولان هیئت‌های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان، مدیران باشگاه سپاهان و ذوب آهن و به ویژه خانواده ورزشکاران که زحمات زیادی برای آن‌ها کشیده‌اند، افزود: امسال تعداد ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی از استان اصفهان دو برابر شده بود که این موضوع نشان‌دهنده تلاش زیاد مسئولان برای به بار نشاندن زحمات ورزشکاران در رقابت‌های مختلف است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: تشکر ویژه‌ای دارم از حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان که برای تخصیص ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش تلاش زیادی انجام دادند چراکه با تصویب این قانون طی یکی، دو سال گذشته توانستیم ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل اماکن ورزشی اختصاص دهیم.

کد خبر 356113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.