رقابت بانوان شهرداری های کلان شهرهای کشور در خانه تنیس اصفهان

رییس اداره رفاه، تعاون و ورزش شهرداری اصفهان گفت: پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان قهرمانی شهرداری های کلان شهرهای کشور با حضور پنج تیم از شهرهای مختلف از صبح امروز در خانه تنیس اصفهان آغاز و تا فردا ادامه دارد.

سید مسعود شهیدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بانوان شهرداری های کلان شهرهای کشور گفت: پنجمین دوره این رقابت ها با حضور تنیس بازان شهرهای مشهد، تهران، همدان، رشت و اصفهان از صبح امروز _دوشنبه ۲۳ مهرماه_ برای نخستین بار به میزبانی اصفهان در خانه تنیس اصفهان شروع و تا ۲۴ مهر ماه ادامه دارد.

وی افزود: این رقابت ها به صورت تیمی و انفرادی برگزار و در پایان به تیم های اول تا سوم و همچنین به نفرات اول تا سوم در بخش انفرادی جوایزی اهدا می شود.

شهیدی هدف از برگزاری این رقابت ها را برقراری ارتباط بین شهرها و کارکنان شهرداری های کلان شهرهای کشور بیان کرد و ادامه داد: امیدوار هستیم با برگزاری این رقابت ها همدلی و همراهی  بین کارکنان شهرداری های کلان شهرهای کشور افزایش یابد.

رییس اداره رفاه،تعاون و ورزش شهرداری اصفهان اظهار کرد: از هیئت تنیس روی میز استان اصفهان و مهدی تکابی رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان بابت همکاری برای برگزاری این رقابت ها و همچنین در اختیار گذاشتن سالن و خوابگاه تشکر ویژه می کنم.

کد خبر 356087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.