از منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت خیابان رضوی خبر داد و گفت: برای اجرا و تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

حسین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: نامناسب بودن خیابان‌ها و معابر اصلی یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان است، از این رو به منظور بهسازی خیابان‌ها، تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه، عملیات آسفالت برخی از معابر منطقه در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت خیابان رضوی «حد فاصل چهار راه گاز تا خیابان سلمان» از عملیات ساماندهی و روکش آسفالت خیابان رضوی به طول ۱۲۰۰ متر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: تیم مدیریت شهری در راستای توسعه و عمران شهری تمام تمرکز خود را برای توسعه آبادانی شهر قرارداده است.

وی رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری دانست و گفت: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها، رضایت شهروندان را فراهم کند.

کد خبر 356053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.