هیچ بی قانونی برای اعزام زائران به کربلا در دهاقان نداشته‌ایم

دهاقان –فرماندار شهرستان دهاقان گفت: درچند ساله گذشته تاکنون هیچ اقدام غیرقانونی در زمینه پیاده روی اربعین در دهاقان مشاهده نشده است.

علی اصغر قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان اظهار کرد: جلوگیری از اقدامات غیر قانونی افراد، نظیر صدور جعلی ویزا باید مورد توجه مسئولان باشد تا شاهد چنین مشکلاتی در شهرستان نباشیم.

وی از تشکیل پنج کمیته امنیت، فرهنگی، آموزشی، ثبت نام اعزام، جذب مشارکت های مردمی و بهداشت و درمان و امداد جهت برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین در شهرستان خبرداد و اظهار کرد: استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان جهت ساماندهی و شکل گیری منظم این کمیته ها باید به نحو مطلوب انجام شود و دستگاه های مرتبط همه توان خود را جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این همایش بکار گیرند.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به شرح وظایف کمیته ها و اطلاع رسانی درست از طریق سامانه پیامک به زائران گفت: همه برنامه ها به سمت قانونمندی اعزام و برنامه های تدارکاتی باید انجام شود.

قاسمیان با بیان اینکه تاکنون هیچ تقاضایی برای برپایی موکب در شهرستان نداشته ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه اعزام به صورت منظم و بدون مشکل انجام شود و مشارکت دستگاه های اجرایی نیز در این زمینه به خوبی ادامه یابد.

کد خبر 356041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.