۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
تصادف در بزرگراه شهید خرازی

ساعتی پیش دو دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید خرازی به دلیل لغزندگی، رعایت نکردن فاصله ایمنی و تخطی از سرعت مطمئنه تصادف و باعث افزایش حجم ترافیک در این بزرگراه شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌یکشنبه ساعت 19– به دلیل بارش باران ترافیک در خیابان نشاط حدفاصل سه راه هشت بهشت تا چهارراه نقاشی سرسام‌آور است.

بر اساس این گزارش، در هر دو مسیر رفت و برگشت خیابان بزرگمهر حدفاصل میدان احمدآباد تا تقاطع بلال ترافیک سنگینی دارد.

حجم خودروهای عبوری در خیابان کاوه به خصوص مسیر شمال به جنوب بسیار سنگین دیده می شود، در این مسیر پارک دوبل خودروها و توقف مسافربرهای شخصی عامل اصلی ترافیک در این نقطه از شهر است.

خروجی بزرگراه شهید خرازی به سمت تقاطع صائب و مطهری تا شمال پل فلزی بسیار شلوغ است و رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، اما سایر بزرگراه‌های شهر وضعیت ترافیک چندانی ندارد.

حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است، در خیابان فرایبورگ رفت و آمد خوبی مشاهده می‌شود.

در خیابان عبدالرزاق و خیابان ولی عصر، پارک دوبل خودروها رفت و آمد شهروندان را دچار مشکل کرده است، در خیابان چهارباغ بالا، خیابان شریعتی و خیابان نیکبخت به دلیل پارک دوبل خودروها ترافیک بسیار سنگین است.

ساعتی پیش دو دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید خرازی به دلیل رعایت نکردن فاصله ایمنی و تخطی از سرعت مطمئنه تصادف و باعث افزایش حجم ترافیک در این بزرگراه شدند.

شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی حدفاصل میدان قدس تا چهارراه ابن سینا ترافیک سنگین است، اما در خیابان ولی عصر تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

کد خبر 356012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.