لزوم استانداردسازی مصالح ساختمانی در اصفهان

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استانداردسازی مصالح ساختمانی در شهر اصفهان با توجه به وضعیت آلایندگی‌های جوی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز استاندارد اظهار کرد: رعایت استانداردها اهمیت بسزایی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان دارد و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های شهرداری رعایت استانداردهای مصالح ساختمانی امری ضروری است، ادامه داد: ساخت و ساز در محدوده شهری باعث بروز مشکلاتی همچون گرد و خاک و ترافیک می شود که برای رسیدن به شرایط مطلوب باید با همکاری سازمان نظام مهندسی، گام های موثرتری برداریم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به روز جهانی عصای سپید نیز اشاره کرد و افزود: رفع نیازهای این قشر از جامعه به ویژه در کلانشهرها امری ضروری است و همه دستگاه‌ها باید نسبت به این موضوع احساس وظیفه کنند.

وی تاکید کرد: موسسات پرتوان و خیر برای کمک به معلولان در شهر فعال هستند که شهرداری هم با مناسب سازی معابر و اتوبوس‌های شهری در این مورد اقدام کرده است.

معین با تشکر از تمامی کسانی که در مسابقات پارالمپیک برای ایران افتخارآفرینی کردند، گفت: در مدیریت شهری به دنبال این هستیم که ورزش همگانی را توسعه دهیم و برای این امر تاکنون راه اندازی جاده سلامت در ناژوان و پیاده راه سازی محور چهارباغ اجرایی شده است و این روند ادامه دار خواهد بود.

وی ادامه داد: در دوره های قبلی مدیریت شهری نیز شورا بر این مساله تاکید کرد که شهرداری، وارد بحث ورزش قهرمانی نشود، بلکه با کمک دانشگاه علوم پزشکی ایستگاه‌های ورزشی مناسب را ایجاد و پرتحرکی را تضمین کند.

کد خبر 355956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.