روز بدون حادثه با انتخاب درست مسیر و رعایت قوانین

عجله و شتاب‌زدگی هنگام رانندگی خطر ایجاد حادثه را افزایش می‌دهد،‌ پس وقت کافی برای رفت و آمد خود در نظر بگیرید و با انتخاب درست مسیر و رعایت قوانین روز بدون حادثه‌ای را برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌شنبه ساعت 19– بزرگراه شهید خرازی حدفاصل خروجی خیابان امام خمینی تا خروجی اشرفی اصفهانی با ترافیک سنگین رو به رو است.

بر اساس این گزارش، معابر اطراف میدان آزادی به خصوص خیابان‌های سعادت آباد، هزارجریب و چهارباغ بالا ترافیک رو به رشدی دارد.

مسیر شرق به غرب خیابان جی به سمت تقاطع جی- پروین از وجود خودروها اشباع شده است، از این رو به شهروندان توصیه می‌شود این مسیر را برای انتخاب به مقصد انتخاب نکنند.

پارک دوبل خودروها در خیابان شمس آبادی حدفاصل خیابان شیخ بهایی تا خیابان عباس‌آباد موجب ایجاد ترافیک شده است.

خیابان علامه مجلسی حدفاصل میدان قدس به سمت چهارراه ابن سینا ترافیک سنگینی دارد، همچنین از میدان قدس به سمت خیابان مدرس ترافیک زیاد و خودروها در یکدیگر قفل شده‌اند، اما در خیابان لاله رفت و آمد روان است.

 در مسیر غرب به شرق بلوارسعدی حدفاصل بوستان‌سعدی تا پل‌فلزی رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، پل روگذر خیابان امام‌خمینی حدفاصل شهرک امیرکبیر تا میدان‌جمهوری اسلامی نیز ترافیک سنگینی دارد.

عجله و شتاب زدگی هنگام رانندگی خطر ایجاد حادثه را افزایش می‌دهد، ‌ پس وقت کافی برای رفت و آمد خود در نظر بگیرید و با انتخاب درست مسیر و رعایت قوانین روز بدون حادثه‌ای را برای خود رقم بزنید.

در مسیر جنوب به شمال خیابان بزرگمهر و میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا ترافیک نیمه سنگین است و رفت و آمد به کندی صورت می‌گیرد.

حدفاصل پل ابوذر تا میدان انقلاب در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک قفل شده و رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

کد خبر 355929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.