اصفهان تا سه روز آینده بارانی است

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش‌های پراکنده در اکثر نقاط استان اصفهان از امروز تا سه روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی بر روی اکثر مناطق استان اصفهان است، اظهار کرد: بر این اساس بارش در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود و میزان بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب استان از شدت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: از امروز تا دوشنبه افزایش ابر، وزش باد شدید و نسبتاً شدید و بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق برای اکثر مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه وزش باد در اکثر مناطق بین ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: این باد در مناطق غرب، شمال و جنوب شرق  از شدت بیشتری برخوردار است.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی میانگین دمای هوا در استان دو درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد ضمن اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات نیز بین ۲۹ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

سیدان، کاشان با دمای هوای ۳۰ درجه سانتی‌گراد را گرم‌ترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد و افزود: در این  بازه زمانی بویین میاندشت با دمای هوای دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان نیز گفت: کاشان و خور و بیایانک بارش‌های خفیفی را در این بازه زمانی گزارش کرده‌اند.

کد خبر 355896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.