ضرورت همگرایی برای رفع مشکل بانوان در حوزه مدیریت شهری در سراسر کشور

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت تشکیل مجمع بانوان شوراهای اسلامی گفت: بایستی ساز و کار ادامه فعالیت زنان در شوراهای اسلامی پیش بینی شود. خوشبختانه در این جلسه نظرات خوبی ارائه شد و به جمع بندی های قابل توجهی رسیدیم.

به گزارش ایمنا، ناهید خداکرمی با اشاره به جلسه مجمع بانوان شورایی کشور اظهار کرد: شوراهای اسلامی که بیشتر بر حوزه نظارت و برنامه ریزی برای مدیریت شهری منطقه فعالیت می‌کنند گاهی اوقات ممکن است بانوان نادیده گرفته شود چراکه امور زنان در حوزه مدیریت شهری  بعضی وقت ها خاص می شود.

 وی با اشاره به ضرورت تشکیل مجمع بانوان گفت: ضرورت وجود دارد که ساز و کار ادامه فعالیت زنان در شوراهای اسلامی  پیش بینی شود. خوشبختانه در این جلسه نظرات خوبی ارائه شد و به جمع بندی های قابل توجهی رسیدیم. دراین جلسه اهداف مشخص شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این جلسه بیشتر بر همگرایی زنان برای حل مشکل زنان در حوزه مدیریت شهری در سراسر کشور تاکید شد، تصریح کرد: هم افزایی در برنامه ریزی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

 خداکرمی ابراز امیدواری کرد که با این تشکل، تغییراتی در رویکرد استفاده از پتانسیل های زنان کشور در حوزه مدیریت شهری را شاهد باشیم.

کد خبر 355886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.