"هرهفته هم‌رکابی" به منطقه ۱۰ رسید

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری طرح "هر هفته هم‌رکابی" به میزبانی این منطقه از شهرداری اصفهان خبر داد.

عبدالرسول امامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح "هر هفته هم‌رکابی" از برنامه‌هایی است که در راستای طرح سه شنبه‌های بدون خودرو در دستور کار پویش مردمی ترافیک قرار گرفته و مهمترین هدف آن، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و همچنین استفاده از حمل و نقل پاک در راستای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی است.

وی افزود: شهرداری منطقه ۱۰ جهت نمایش حمایت‌های خود از این طرح و همچنین تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک تصمیم گرفته است که در این طرح در روز سه شنبه هفته جاری شرکت کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان‌ تحقق اهداف طرح "هر هفته هم‌رکابی" را در گرو حمایت‌های مسئولان شهری و همکاری شهروندان دانست و تصریح کرد: با اجرای چنین طرح‌هایی و تامین زیرساخت‌های لازم، می‌توانیم شاهد شهری مملو از دوچرخه سوار باشیم تا بار دیگر، اصفهان به عنوان شهر دوچرخه‌ها به ایرانیان معرفی شود.

به گزارش ایمنا، طرح "هر هفته هم‌رکابی" در روز سه شنبه ۲۴ مهر،  با حضور مدیران و کارکنان شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان اجرا خواهد شد. شرکت کنندگان در این همایش دوچرخه سواری از ساختمان شهرداری منطقه ۱۰ واقع در خیابان پروین اعتصامی تا خیابان دشتستان رکاب خواهند زد.

کد خبر 355884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.