جزئیات کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم با دقت بررسی شود

گلپایگان- امام جمعه موقت گلپایگان گفت:در هفته جاری لایحه عضویت جمهوری اسلامی در کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و مخالفان پیوستن به این کنوانسیون می‌دانند که ارسال اطلاعات مهم به خارج کشور آسیب‌زا است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت‌الاسلام مصطفی شیخعلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به هفته  پیوند اولیا و مربیان اظهار کرد:  در شرایط کنونی که فضای آموزش و تربیت در جامعه نگران کننده است، باید اولیای دانش‌آموزان با مدرسه ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.

وی افزود: مدرسه خانه دوم دانش‌آموزان است و لازم است اولیا با کمک فکری و مالی مجموعه‌های آموزشی را کمک کنند تا مربیان در تربیت و آموزش دانش‎آموزان با مشکل مواجه نشوند.

امام جمعه موقت گلپایگان ادامه داد: شعار امسال هفته پیوند اولیا و مربیان "خانواده دانا، دانش آموز توانا" است، هر چه خانواده‌ها نسبت به مدرسه توجه بیشتری داشته باشند قطعأ خروجی بهتری را می‌توان از مدرسه انتظار داشت.

شیخعلی با اشاره به هفته ملی سلامت بانوان، تصریح کرد: بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و سلامت آنان مهم است، سلامت یک مادر در سلامت خانواده و در نتیجه جامعه تأثیرگذار است.

وی با اشاره به  ۲۶ مهرماه، روز ورزش و جوانان گفت: رشد علمی جامعه مستلزم داشتن جسم سالم است و برای این موضوع باید به ورزش اهیمت دهیم.

امام جمعه موقت گلپایگان تصریح کرد: در هفته جاری لایحه عضویت جمهوری اسلامی به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و مخالفان پیوستن به این کنوانسیون می‌دانند که ارسال اطلاعات مهم به خارج کشور آسیب‌زا است و تعریف این کنوانسیون از تروریست با تعریف قانون اساسی کشور مغایرت دارد.

شیخعلی ادامه داد: آمریکا، حزب‌الله لبنان و کسانی را که از کشور خود در برابر اشغالگران دفاع می‌کنند تروریسم می‌نامد. آمریکا، سپاه را حامی تروریست می‌شناسد و با این عنوان، سپاه در شرایط سخت‌ترین تحریم‌ها قرار می‌گیرد.

وی گفت: موافقان این موضوع یک مسأله را مهم مطرح کردند و این که باید بهانه را از دست دشمن بگیریم یعنی اگر نپذیرفتیم بهانه‌ای دیگر به دشمن دادیم، زمانی تعطیلی دانش انرژی هسته‌ای بهانه بود که انجام شد، احتمالاً برد موشکی کشور بهانه بعدی خواهد بود.

کد خبر 355853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.