مسئولان از توان جوانان نخبه کشور استفاده کنند

سمیرم-امام جمعه سمیرم گفت: با بها دادن به جوانان و نخبگان علمی کشور و ایجاد روحیه جهادی و کار جهادی دولت و ملت، می‌توانیم از این برهه زمانی به خوبی عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به ویژه آمریکای توطئه‌گر از تمامی ابزار و نیروهای خود برای مقابله با انقلاب اسلامی و جریان آزادی‌خواه آن کوتاهی نمی‌کند.

دهقانی با اشاره به دیدار سران قوا با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به عدم وجود بن‌بست بر سر راه مشکلات و مسائل کشور متذکر شدند، همه باید با روحیه جهادی و اقتصاد مقاومتی مسیر حل مشکلات اقتصادی را تسهیل کنیم.

وی با اشاره به استفاده گسترده جوانان از فضای مجازی خاطرنشان کرد: نفوذی‌ها و رسانه‌های مکتوب و مجازی در داخل کشور نیز در مسیر تحریم‌ها با بیگانگان همکاری می‌کنند که باید هوشیارانه با آن روبرو شویم.

 امام جمعه سمیرم پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام را نماد شکوه و قدرت امت اسلامی و تشیع در جهان دانست و تصریح کرد: این حرکت عظیم جان‌ها و دل‌های آزاده را بیدارتر و افکار عمومی جهان را شگفت‌زده می‌کند.

حجت‌الاسلام دهقانی با اشاره به تعداد زیاد متقاضیان ثبت‌نام برای حضور در مراسم اربعین گفت: مردم مؤمن و انقلابی با ثبت‌نام به موقع، در این حماسه بزرگ و باشکوه شرکت کنند.

امام جمعه سمیرم با اشاره به بی‌تاثیر نبودن تحریم‌ها افزود: با بها دادن به جوانان و نخبگان علمی کشور و ایجاد روحیه جهادی و تلاش دولت و ملت می‌توانیم از این برهه زمانی عبور کنیم.

کد خبر 355848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.