اصلاح راه‌ها، تلفات جاده‌ای را در تیران و کرون کاهش می‌دهد

تیران-فرماندار شهرستان تیران وکرون گفت: بهبود وضعیت راه ها و رفع مشکل نقاط پرحادثه، تلفات ترافیکی را در جاده‌های تیران و کرون کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران وکرون، مجید حججی در آیین تجلیل از رانندگان قانون‌مدار این شهرستان اظهارکرد: ۱۱ درصد از ترددهای استان اصفهان در جاده‌های شهرستان تیران و کرون انجام می شود این در حالی است که میزان تصادفات و حوادث ترافیکی در این منطقه نگران کننده است.

وی افزود: برای  ارتقاء سلامت و کاهش حوادث ترافیکی، رفع و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در جاده های این شهرستان، تامین زیر ساخت‌های درمانی اعم از احداث بیمارستان، افزایش کد اورژانس ۱۱۵ و تقویت و راه‌اندازی مراکز درمانی ضروری است.

فرماندار شهرستان تیران وکرون با اشاره به وجود ۱۰ نقطه پرحادثه در این شهرستان گفت: بهبود وضعیت راه‌ها و رفع مشکل نقاط پرحادثه تلفات و حوادث ترافیکی را در جاده‌های تیران و کرون کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی و رعایت قوانین و مقررات در کاهش تصادفات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، تصریح کرد: بی توجهی به قوانین و مقررات، رعایت نکردن سرعت مطمئنه، خواب آلودگی رانندگان و تخلفاتی از این قبیل عامل بسیاری از تصادفات در این شهرستان بوده است.

حججی قانون‌مداری رانندگان را در پیشگیری از وقوع تصادفات مهم خواند و گفت: تدبیر پلیس برای شناسایی و تجلیل از رانندگان نمونه و قانون‌مدار اتفاقی مبارک برای ترویج فرهنگ ترافیک و الگودهی در جهت افزایش قانون‌مداری و ارتقاء فرهنگ ترافیک است.

وی یادآورشد: قانون‌مداری نشان از شخصیت افراد است و تنها برای تجلیل نیست و رانندگان قانون‌مدار به وظیفه خود عمل کرده و این اقدام آن‌ها مانع از بروز اتفاقات تلخ و حوادث می شود.

کد خبر 355826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.