اصناف پشتوانه قابل اطمینان نظام هستند

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: اصناف و بازاریان پشتوانه قابل اطمینان انقلاب اسلامی هستند که در هر شرایط در برابر دشمنی‌ها ایستادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد در جمع کسبه و اصناف این شهرستان، با اشاره به نقش مؤثر بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بازاریان پشتوانه قابل اطمینان انقلاب اسلامی هستند که در هر شرایط در برابر دشمنی‌ها ایستادگی کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: بازاریان و کسبه جزو نخستین گروه‌های اجتماعی بودند که با لبیک به فرمان امام راحل(ره)، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کردند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه استکبار جهانی همواره با مردم ایران دشمن و به دنبال غارت اموال آنان بوده است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دست غارتگر دشمنان را از منافع ملی کوتاه کرد و به همین دلیل آنان از نخستین‌ سال‌های پس از انقلاب اسلامی، با آن مبارزه کردند.

رفیعی نژاد با بیان این اینکه در دوران دفاع مقدس حضور گسترده همه اقشار جامعه از جمله کسبه و بازاریان، کشور و انقلاب اسلامی را از تعرض بیگانگان حفظ کرد، گفت: در شرایط فعلی دشمنان با اطلاع از اقتدار نظامی و توان بازدارنده ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که تکرار اشتباهات گذشته، هزینه زیادی را به آنان تحمیل می‌کند، اما آنان تلاش می‌کنند تا از راه‌های دیگری به انقلاب و مردم ایران ضربه بزنند.

وی با اشاره به اجرای پروژه «تابستان داغ» از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، تأکید کرد: مخالفت با توان بازدارنده موشکی یران، ایجاد تنش روانی و افزایش بهای دلار، ترویج شایعاتی که منجر به ایجاد مشکلاتی برای مؤسسات مالی شد و حمله به باورهای دینی نظیر حجاب با پشتیبانی گسترده رسانه‌ای و تبلیغاتی، بخشی از توطئه همه جانبه دشمن با هدف سقوط نظام بود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه مردم ایران و انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین دوران رویارویی با استکبار جهانی قرار دارند، تصریح کرد: آنچه بیش از هر چیزی در این شرایط برای مقابله با دشمن سودمند است، حفظ اتحاد و همبستگی، بصیرت و ولایتمداری و پرهیز از انجام اقدماتی است که دشمن را به ادامه اقدامات خصمانه خود امیدوار می‌کند.

رفیعی نژاد تأکید کرد: قطعا مطالباتی از سوی اقشار مختلف وجود دارد، اما راهکارهای قانونی فراوانی نیز برای حل مسائل پیشبینی شده و مسئولان نیز به دنبال برطرف کردن مشکلات هستند.

وی با اشاره به موقعیت تجاری شهرضا، اظهار کرد: کسبه و بازاریان این شهرستان همواره به ایمان، انصاف و روحیات انقلابی مشهور بوده‌اند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز، ولایتمداری و پایبندی خود را به ارزش‌های والای انقلاب، ثابت کرده‌اند.

کد خبر 355798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.