همه مصدومان سپاهان تمرین می‌کنند

تیم فوتبال سپاهان که خود را برای دیداری دوستانه با تیم فوتبال پیکان آماده می‌کند چند بازیکن مصدوم دارد که همگی در تمرینات شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی که روز جمعه -۲۰ مهرماه- از ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش‌جهان تیم فوتبال سپاهان در بازی دوستانه مقابل پیکان قرار می‌گیرد، همچنان شرایط بلیت‌فروشی یا رایگان بودن این مسابقه مشخص نیست. از اردوی تیم فولاد مبارکه سپاهان خبر می‌رسد ولادیمیرکومان، کیروش استنلی و ساسان انصاری که کمی مصدومیت داشتند در حال حاضر وضعیت بهتری دارند و فردا می‌توانند در مقابل پیکان به میدان بروند. همچنین سیاوش یزدانی به تمرینات اضافه شده، رسول نویدکیا با تیم تمرین می‌کند و محمد کریمی که مصدومیت شدید داشت روز به روز در حال بهتر شدن است و با توان صددرصد تیم را همراهی می‌کند.

اما رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص این که آیا زمان بازی سپاهان و پرسپولیس به تعویق می‌افتد یا خیر گفت: مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر با ما در ارتباط است، تا بازی پرسپولیس و السد برگزار نشود سازمان لیگ بازی‌ها را سر زمان اعلام شده برگزار می‌کند. ما باید منتظر بازی السد و پرسپولیس بمونیم تا ببینیم چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود و پس از آن باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرد. تا الان فقط بازی پرسپولیس و پیکان به تعویق افتاده است.

کد خبر 355791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.