برنامه‌ریزی برای حضور مهاجران عراقی مقیم اصفهان در راهپیمایی اربعین

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برای اعزام مهاجران عراقی متقاضی، به راهپیمایی اربعین اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برای صدور ویزا برای مهاجران عراقی ساکن در اصفهان و متقاضی برای سفر به عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی اربعین اطلاعیه‌ای را صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح ذیل است...

به اطلاع همه مهاجرین عراقی متقاضی سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی می‌رساند برای ثبت نام لازم است سرپرست خانوار با در دست داشتن مدارک زیر تا روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۲۶ به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام:

۱. اصل مدرک اقامت و تصویر آن.

۲. تکمیل فرم استماره بر اساس مشخصات فردی.

۳. دو قطعه عکس ۴×۳ از هر نفر از متقاضیان.

تذکرات:

۱. تنها اتباع عراقی دارای کارت هویت و یا دفترچه پناهندگی معتبر بایستی برای ثبت نام به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مراجعه نمایند.

۲. اتباع عراقی دارای گذرنامه با اقامت معتبر پس از مراجعه به پلیس مهاجرت وگذرنامه استان و دریافت روادید خروج و مراجعت، امکان عزیمت به عراق را خواهند داشت.

۳. طبق هماهنگی به  عمل آمده برای عزیمت دارندگان کارت هویت و دفترچه پناهندگی به عراق از سوی سفارت عراق لسه پاسه به صورت خانواری با اعتبار سه ماهه صادر خواهد شد و این افراد بایستی قبل از اربعین حسینی از کشور خارج شوند.

۴. لسه پاسه برای افراد درجه یک خانوار (پدر، مادر و فرزندان) صادر می‌شود و در صورتی که در یک خانوار افراد دیگری (برادر، خواهر، عموزاده، خواهرزاده و...) با شماره خانوار یکسان نیز حضور داشته باشند بایستی فرم استماره جداگانه تکمیل کنند.

۵. خروج اتباع عراقی دارای کارت هویت ویا دفترچه پناهندگی از کشور موکول به صدور لسه پاسه از سوی سفارت عراق و اخذ روادید خروج و مراجعت از پلیس مهاجرت و گذرنامه استان خواهد بود.

کد خبر 355784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.