مسئولان نقش مهمی در تکمیل پازل سلامت جامعه ایفا می کنند

دهاقان – فرماندار شهرستان دهاقان گفت: مسئولان نقش مهمی در تکمیل پازل سلامت جامعه ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان صبح امروز (پنجشنبه) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی سلامت و امنیت غذایی، اظهار کرد: امروزه در کنار حفظ سلامت جسمی، روانی و اجتماعی، تأمین سلامت معنوی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اگر مسئولان حوزه‌های مختلف، با همدلی و اتحاد برنامه ریزی‌های منسجم برای تامین سلامت اجتماعی داشته باشند، هیچ گونه خللی در این زمینه در اجتماع ایجاد نمی‌شود و در واقع با تکمیل پازل سلامت، امنیت افراد نیز تضمین می‌شود.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در راستای حفظ سلامت جامعه و مبارزه با پدیده مواد مخدر، خاطرنشان کرد: اجتماعی شدن مسائل مربوط در این زمینه‌ها باعث می‌شود هر کسی در هر مسئولیتی، بیش از گذشته به آن اهمیت داده و تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا امنیت و سلامت جامعه همچنان حفظ شود.

قاسمیان با اشاره به لزوم گسترش همکاری بین بخشی، اضافه کرد: مشارکت مردمی در زمینه‌های مختلف بهداشت اعم از فردی و اجتماعی باید بین آن‌ها نهادینه شود و در این‌باره بر لزوم اطلاع‌رسانی منسجم تاکید می‌شود.

وی با اشاره به این که برخی از مسئولان در جلسات به ارایه آمارهای ضد و نقیض می‌پردازند، تصریح کرد: در جلساتی که با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، باید آمار دقیق باشد و ارائه اینگونه آمار و یا گفتن برخی از عملکردها، ممنوع است و مسئولان باید به این نکته توجه کنند.

کد خبر 355743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.