ترافیک سنگین در خیابان‌های مرکزی شهر

در این لحظات ترافیک گلوی خیابان‌های مرکزی شهر را می‌فشارد؛ این وضعیت در کنار محدودبودن فضا برای پارک خودروها بسیاری از شهروندان را کلافه کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌چهارشنبه ساعت 20-  از سمت بزرگراه شهید کشوری به سمت مجموعه پل‌های دفاع مقدس و در ادامه تا بزرگراه شهدای صفه ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد.

بر اساس این گزارش، اطراف میدان بزرگمهر ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود، اگر بخواهید از خیابان سلمان فارسی به سمت میدان بزرگمهر حرکت کنید، زمان بسیار طولانی را در ترافیک گرفتار خواهید شد.

هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهیدخرازی سرعت حرکت خودروها بسیار کم است، اما در خیابان رباط اول مشکلی  در رفت و آمد خودروها مشاهده نمی‌شود.

یک موتورسیکلت سوار در خیابان توحید بدون اعتنا به قوانین راهنمایی و رانندگی چراغ قرمز چهارراه پلیس را نادیده گرفت و از آن عبور کرد.

ترافیک سنگین میدان قدس مسیر ورود به سمت خیابان مدرس تا خیابان شهید ضابط زاده ادامه دارد، جنوب پل فلزی مسیر حرکت به سمت خیابان حکیم نظامی از وجود خودروها اشباع شده است.

بلوار دانشگاه به سمت میدان آزادی و محور برگشت همین مسیر، بسیار شلوغ است و رفت و آمد خودروها به کندی انجام می‌شود.

در این لحظات ترافیک گلوی خیابان‌های مرکزی شهر را می‌فشارد؛ این وضعیت در کنار محدودبودن فضا برای پارک خودروها بسیاری از شهروندان را کلافه کرده است.

خیابان‌های علامه مجلسی، طیب، عبدالرزاق، باغ گلدسته، شمس‌آبادی، مسجدسید، ابن سینا و ولی عصر از دیگر مسیرهای شلوغ شهر در این لحظات است.

حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است، اما در خیابان فرایبورگ رفت و آمد خوبی مشاهده می‌شود.

مسیر حرکت از سمت میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا ترافیک سنگینی وجود دارد، تغییر ناگهانی مسیر و پارک دوبل خودروها از مهمترین دلایل ترافیک زیاد در این مسیر است.

کد خبر 355726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.