کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جرحی در لنجان

لنجان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات درون شهری در شهرستان لنجان خبر داد وگفت: در یکسال گذشته، تصادفات جرحی ۱۵ درصد و تصادفات فوتی ۲۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، غلامرضا افشاری در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی این شهرستان اظهار کرد: اقدامات مدیریت شهری و پلیس راهور در حوزه شهری ارتباطی تنگاتنگ و درهم تنیده ای با یکدیگر دارند و بر همین اساس نمی توانیم بسیاری از دستگاه ها را در حوزه مدیریت شهری از یکدیگر جدا بدانیم، چراکه حوزه مربوط به خدمات عمومی و حوزه ترافیکی در شهرها به یکدیگر متصل هستند و به هر میزان این مسئله را تقویت کنیم، می توانیم خدمات موثرتری را به مردم ارایه کنیم.

وی افزود: تعاملات بین نیروی انتظامی با مسئولان در زمینه  مدیریت شهری شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان، دست آوردهای خوبی به همراه داشته که نه تنها از این دستاوردها باید حفاظت کرد، بلکه در ادامه مسیر باید با شناخت نقاط قوت، آن‌ها را تقویت و با شناسایی نقط ضعف در جهت رفع آنها تلاشی مضاعف کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان با بیان اینکه پلیس راهور و شهرداری‌های ۹ گانه شهرستان لنجان،ضمن شناسایی نقاط حادثه خیز برای رفع آن‌ها تلاش کردند، تصریح کرد: انتقال ساختمان جدید پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان با همراهمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر و فرماندار شهرستان لنجان به مکانی جدید، رضایتمندی شهروندان را به همراه داشت.

افشاری ادامه داد: با استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنجان در ساختمان جدید، خدماتی چون معاینه فنی، تعویض پلاک، خدمات صدور گواهینامه و... به صورت متمرکز ارایه می شود.

وی خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ فقره گواهینامه در شهرستان صادر و  تعویض پلاک و بیش از شش هزار و ۳۰۰ مورد پلاک خودرو تعویض شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات درون شهری در شهرستان لنجان خبر داد و گفت: در یکسال گذشته، تصادفات جرحی ۱۵ درصد و تصادفات فوتی ۲۰ درصد کاهش یافته است که این مهم با تلاش مجموعه پلیس راهور و شهرداری های شهرستان لنجان در خصوص رفع نقاط حادثه خیز حاصل شده است.

کد خبر 355673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.