بازی پرسپولیس با ذوب آهن و سپاهان به تعویق نیفتاده

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: تا این لحظه فقط دیدار پرسپولیس و پیکان به تعویق افتاده و جابجایی دیگری در برناه مسابقات اعمال نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته -سه شنبه ۱۷ مهرماه- نقل قولی از سوی سعید فتاحی مبنی بر به تعویق افتادن دیدارهای پرسپولیس در لیگ برتر مقابل تیم های سایپا، ذوب آهن و سپاهان منتشر شد. اما در همین خصوص مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان لیگ فقط دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان را لغو کرده و در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، برنامه تغییرات را اعلام می کنیم.

وی افزود: اگر پرسپولیس به فینال برود در بازی های این تیم جابجایی خواهیم داشت، در حال حاضر فقط دیدار پرسپولیس و پیکان به تعویق افتاده که بعه جای آن دیدار پرسپولیس می بایست بازی معوقه جام حذفی را بازی کند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر تصریح کرد: از من پرسیدند که آیا تغییری در برنامه ها خواهیم داشت؟ من هم پاسخ دادم اگر پرسپولیس به فینال برسد برخی بازی ها به تعویق می افتد اما تا این لحظه بازی پرسپولیس و پیکان به تعویق افتاده و تصمیم دیگری در خصوص سایر دیدارهای این تیم اتخاذ نشده است.

کد خبر 355668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.